رتبه چهارم كنكور ریاضی از گلستان: مدرسه خاص ضامن قبولی در کنکور نیست

رتبه چهارم كنكور ریاضی از گلستان: مدرسه خاص ضامن قبولی در کنکور نیست

رتبه چهارم كنكور ریاضی از گلستان: مدرسه خاص ضامن قبولی در کنکور نیست

به گزارش مدل کودک گلستان رتبه چهارم کنکور ریاضی از گلستان تلاش و پشتکار را عامل موفقیت در کنکور برشمرد و اظهار داشت: مدرسه یا معلم خاص برای هیچ دانش آموزی قبولی نمی آورد.
امیرهمایون شریفی زاده دانش آموز گلستانی متولد سال ۱۳۸۴ از گرگان که در دبیرستان تیزهوشان تحصیل می کرده موفق به کسب رتبه چهارم کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شد.
رتبه چهارم کنکور ریاضی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت: اسم مدرسه یا معلم عامل موفقیت در کنکور نیست چونکه همه اینها در حد اسم است و مساله مهم تلاش و پشتکار دانش آموزان است.
امیرحسین شریفی زاده ضمن اشاره به این که معمولا روزی هفت الی هشت درس می خواندم اما همیشه تلاش می کردم مطالعه درسی ام مفید باشد، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهمی که برای آمادگی کنکور انجام می دادم توجه ویژه به حل سوالات تستی بود و به شرکت کنندگان کنکور هم سفارش می کنم با پاسخ دهی به سوالات تستی آمادگی خویش را برای کنکور بالا برند.
وی تاکید کرد: هیچ جراحی نمی تواند با خواندن دروس نظریه یک جراحی را انجام دهد کنکور هم همین گونه است و بدون تمرین تست زنی نمی توان در کنکور به نتیجه مطلوب رسید.
این دانش آموز نخبه گلستانی به دانش آموزان سفارش کرد؛ رشته ای را انتخاب کنند که ضمن علاقه مندی بازار کار خوبی داشته باشد
مادر این دانش آموز نخبه گلستانی هم در گفتگو با ایسنا، لطف خداوند را عامل موفقیت فرزندش در کنکور سراسری دانست و اظهار نمود: در سایه لطف خداوند باید آرامش برقرار باشد تا دانش آموزان بتوانند پتانسیل های بالقوه خویش را بالفعل کنند.
نرگس خاتون باقری به انتشار ویروس منحوس کرونا و غیرحضوری شدن کلاس های درس اشاره نمود و متذکر شد: انتشار کرونا باعث شد تا فرزندم از کلاس دهم تا دوازدهم به صورت غیرحضوری تحصیل کند و امروز دستیابی به چنین نتیجه ای، دسترنج تلاشهای پسرم است و خداوند را شاکرم که چنین نتیجه ای حاصل شده است.
وی متذکر شد: بعنوان یک مادر که معلم هستم به والدین سفارش می کنم به توانمندی های فرزندان خود ایمان داشته باشند و خودباوری آنها را بپذیرند تا شاهد رشد و پیشرفت آنها باشند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~