رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خبر داد: ۳۶ پروژه خیرساز با ۲۹۳ کلاس درس در قم راه اندازی خواهد شد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خبر داد: ۳۶ پروژه خیرساز با ۲۹۳ کلاس درس در قم راه اندازی خواهد شد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خبر داد: ۳۶ پروژه خیرساز با ۲۹۳ کلاس درس در قم راه اندازی خواهد شد

به گزارش مدل کودک قم رییس مجمع خیرین مدرسه ساز قم با اعلان اینکه اکنون ۳۶ پروژه خیرساز با ۲۹۳ کلاس درس در زیربنایی بیش از ۵۴ هزار متر درحال راه اندازی و ۱۶ پروژه نیز درحال گذراندن مراحل اداری است، افزود: ۴۳۰ میلیارد تومان تا آخر سال جاری برای پروژه خیرساز هزینه می شود.
سید ناصر علایی در دیدار با دکتر سقائیان نژاد شهردار قم که امروز هجدهم مردادماه انجام شد، اظهار نمود: خیرین بعد از انقلاب تا حالا ۲۹۰ پروژه شامل ۲۳۷۶ کلاس درس با حدود ۴۳۹ هزار مترمربع زیربنا راه اندازی نموده اند و حدود ۱۰۰ قطعه زمین با ۳۲۰ هزار مترمربع نیز برای امر مقدس مدرسه سازی اهدا شده است.
وی با اشاره به تعدادی از پروژه های خیرسازی در قم، اظهار داشت: ظرفیت واقعی خیرین مدرسه ساز در این استان بیش از کارهایی بوده که تا حالا انجام شده است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز قم اشاره کرد: به جهت اینکه سرعت عمل، کیفیت بالا و صرفه جویی در پروژه های مردمی به همراه استفاده حداکثری از سرمایه خیرین انجام بگیرد، باید بستر و زیرساخت های لازم فراهم باشد.
علایی اشاره کرد: لازمه استفاده بهینه و حداکثری از طرح های خیرساز، واگذاری و تامین زمین در محل موردنیاز در نقاط مختلف شهر است.
وی با تمجید از اقدامات شاخص شهرداری قم در زمینه زیرساختی، نظافت و فضای سبز شهری، تصریح کرد: توسعه مراکز آموزشی با استفاده عام المنفعه از مباحثی بوده که به شدت مردم بر روی آن حساس هستند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز قم تاکید کرد: از شهرداری قم درخواست داریم در صورت امکان تعدادی از اراضی با کاربری آموزشی را جهت راه اندازی مدرسه در اختیار مجمع قرار دهد.
وی بابیان این که پس از تامین زمین، روند پیچیده اداری دومین مشکل مجمع خیرین مدرسه ساز در توسعه مراکز آموزشی است، تصریح کرد: مردم قدردان شهرداری قم در سهولت صدور پروانه و سایر مجوزات عمرانی در راه اندازی مدارس خیرساز خواهند بود.
علایی هزینه بالای انشعابات و حفاری ها را از موانع توسعه مراکز آموزشی خیرساز ارزیابی کرد و اضافه کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز از راه حل و پیشنهادات شهرداری قم در سهولت توسعه مدارس خیرساز استقبال می کند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز قم با اعلان اینکه اکنون ۳۶ پروژه خیرساز با ۲۹۳ کلاس درس در زیربنایی بیش از ۵۴ هزار متر درحال راه اندازی و ۱۶ پروژه نیز درحال گذراندن مراحل اداری است، افزود: ۴۳۰ میلیارد تومان تا آخر سال جاری برای پروژه خیرساز هزینه می شود.
وی اشاره کرد: از شروع انقلاب بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بدون احتساب پول زمین، مدارس خیرساز در سطح استان قم اجرا و به بهره برداری رسیده است.
علایی افزود: بلوار الغدیر، انتهای بلوار آیت الله بروجردی، بلوار ۱۵ خرداد و انسجام از محلات و نقاط شهری است که نیاز به راه اندازی مدرسه در آنها کاملاً ضروریست.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~