زاهدی وفا: رویکرد اصلی دولت سیزدهم ترمیم اعتماد عمومی مردم به دولت می باشد

زاهدی وفا: رویکرد اصلی دولت سیزدهم ترمیم اعتماد عمومی مردم به دولت می باشد

زاهدی وفا: رویکرد اصلی دولت سیزدهم ترمیم اعتماد عمومی مردم به دولت می باشد

به گزارش مدل کودک، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم را ترمیم اعتماد عمومی مردم به دولت عنوان نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، محمدهادی زاهدی وفا در دیدار چهره به چهره با مردم استان مرکزی به مناسبت هفته دولت ضمن اشاره به این که طی یک سال گذشته، شخص رئیس جمهور و هیئت دولت به ۳۱ استان کشور سفر کرده اند، اظهار داشت: حجم درخواست های مردم از وزرا و اعضای هیئت دولت، حاکی از اعتماد نسبی مردم به دولت بود که درخواست خویش را مستقیم به دولت منعکس کردند.
زاهدی وفا با اشاره به اینکه یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بازسازی و نوسازی انقلابی و عقلانی در مدیریت دولت می باشد، اضافه کرد: در این خصوص علاوه بر رئیس جمهور و اعضای کابینه، رویکرد بدنه دولت هم تا پایین ترین سطح باید در راه احیای اعتماد عمومی باشد.
وی خاطرنشان کرد: با این که سال ها بر تکریم ارباب رجوع تاکید شده، اما هنوز برخی دستگاههای اجرایی نتوانسته اند با عملکرد خود رضایت عمومی را رقم بزنند و مردم این نارضایتی را به کل دولت تعمیم می دهند.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: رابطه دولت و مردم باید از کوچک ترین مراجعات مردم با دستگاههای دولتی اصلاح و ترمیم شود.
وی با تاکید بر این که درخواست ما از ادارات تابعه وزارت کار در سرتاسر کشور اینست که در مقام اداری، خویش را خدمتگزار مردم بدانند، اظهار داشت: در سال دوم دولت، باید با تعریف شاخص ها، در جهت بهبود این شرایط حرکت نماییم، البته در سال اول دولت هم این امر اجرایی شد؛ هم اکنون شاهد بهبود شرایط هستیم ولی باید این رویکرد در بدنه همه دستگاههای اجرایی هم عملیاتی شود.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: سال سختی را در اداره کشور تجربه کردیم با این وجود دولت توانسته اقدامات مثبت و تغییر و تحولاتی را در نظام اداری کشور، اقتصاد و سیاست خارجی رقم بزند.
زاهدی وفا در جریان سفر به استان مرکزی، ضمن حضور در میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم استان مرکزی مسائل و مشکلات را بررسی و دستورهای لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.
حضور مستقیم در بین مردم راهبرد اصلی دولت مردمی سیزدهم
«فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی هم در این جلسه اظهار داشت: تغییر راهبرد پشت میزنشینی به حضور مستقیم و بی واسطه در میان مردم از نگاههای اصلی دولت مردمی سیزدهم است.
وی اضافه کرد: در سال نخست دولت سیزدهم، شخص رئیس جمهور و هیات دولت از ۳۱ استان بازدید کردند که این حضور در واقع یک رکورد بی سابقه را ثبت نمود.
استاندار مرکزی تاکید کرد: مقام معظم رهبری ششم شهریورماه سال قبل به صدمه دیدن اعتماد عمومی اشاره کردند و این برنامه ریزی ها و حضور دولت در استان ها به جهت ترمیم این صدمه دیدگی است و امیدواریم به سطح قابل قبولی دست یابیم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~