مرگ کودک ژاپنی در اتوبوس کودکستان و شروع تحقیقات پلیس

مرگ کودک ژاپنی در اتوبوس کودکستان و شروع تحقیقات پلیس

مرگ کودک ژاپنی در اتوبوس کودکستان و شروع تحقیقات پلیس

مدل کودک: در پی مرگ یک دختربچه ۳ ساله ژاپنی که در پی چند ساعت حبس شدن در داخل اتوبوس کودکستان رخ داده است، پلیس این کشور تحقیقات در مورد این پرونده و تفتیش از کودکستان را آغاز نموده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، پلیس استان “شیزوئوکا، ” در مرکز ژاپن در ارتباط با مرگ این کودک که بنابر گزارش ها روز دوشنبه اتفاق افتاده و احتمالاً بر اثر گرمازدگی بوده، کودکستان مربوطه را مورد بازرسی و تفتیش قرار داده است.
مرگ این دختربچه بعد از آن که حدود پنج ساعت در داخل اتوبوس کودکستان حبس شده بود، اعلام گردید.
مقام های پلیس محلی از روز گذشته (سه شنبه) بازرسی از این کودکستان در شهر “ماکینوها” را آغاز نموده اند.
این کودک خردسال کمی پس از ساعت ۲ بعدازظهر در حالی در داخل اتوبوس پیدا شد که بیهوش افتاده بود. هرچند وی را به بیمارستان منتقل کردند اما دوام نیاورده و جانش را از دست داد.
پلیس می گوید بنظر می رسد که این کودک در داخل اتوبوس جا مانده است.
مدیر ۷۳ ساله کودکستان بعد از آنکه، راننده سرویس مدرسه بطور ناگهانی مرخصی گرفت، ناچار شد خودش اتوبوس را براند. علاوه بر او، شش کودک همچون همین دختربچه و یک کارمند که بعضی اوقات به مدرسه می آید، در این اتوبوس بودند.
بنابر گزارش ها، کارمندان کودکستان به پلیس گفته اند که بطور معمول راننده از این امر اطمینان حاصل می کرد که تمامی کودکان پس از رسیدن به مدرسه از آن پیاده شوند اما ظاهر این دفعه در این مورد غفلتی انجام شده است.
به گزارش شبکه ان اچ کی، پلیس می گوید در مورد سهل انگاری احتمالی که منجر به مرگ کودک شده درحال تحقیق و انجام بازجویی های بیشتر است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~