معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش استان قم عنوان كرد: ۳۱ هزار نوآموز قمی در پایه اول ابتدایی ثبت نام کردند

معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش استان قم عنوان كرد: ۳۱ هزار نوآموز قمی در پایه اول ابتدایی ثبت نام کردند

معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش استان قم عنوان كرد: ۳۱ هزار نوآموز قمی در پایه اول ابتدایی ثبت نام کردند

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، قم معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، اظهار نمود: هم اکنون ثبت نام ۳۱ هزار نوآموز پایه اول ابتدایی استان انجام و برنامه ها و مقدمات حضورشان در اول مهر ماه انجام شده است.

مریم سادات پناهنده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار نمود: هم اکنون ثبت نام ۳۱ هزار نوآموز پایه اول ابتدایی استان انجام و برنامه ها و مقدمات حضورشان در اول مهر ماه انجام شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: سال قبل به علت پوشش بازماندگان از تحصیل به دلیل شیوع کرونا، آمار نوآموزان بدو ورود به دبستان افزایش متفاوتی با سالهای قبل داشت و شاهد جهش آماری بودیم امّا سال جاری روند افزایش نوآموزان طبیعی است.

وی ضمن اشاره به برنامه آشنایی نوآموزان بدو ورود به دبستان در چارچوب پویش”شوق کودکی، شور حسینی” که به ابتکار استان انجام شده، افزود: با عنایت به اینکه شروع سال تحصیلی با اربعین حسینی، رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) مصادف شده است، هدف از برگزاری این پویش آماده سازی دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس می باشد.

پناهنده روزشمار این پویش را “اندیشه ورزی، سازندگی” ویژه شورای معلمان، “خانواده آگاه، نسل حسینی” ویژه اولیای دانش آموزان و همچنین، “حال خوب مدرسه در سایه مهر حسینی” ویژه نوآموزان بدو ورود به مدرسه و “شوق دیدار، عصر انتظار” ویژه دانش آموزان پایه دوم تا ششم عنوان نمود.

وی افزود: امروز بیستم شهریورماه برنامه آموزشی اولیای نوآموزان به مدت یک ساعت و نیم در جهت آگاهی از برنامه مدارس و آشنایی با اقتضاعات دانش آموز پایه اول در سطح مدارس انجام شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با عنایت به تعطیلات هفته اول مهرماه، در تلاش هستیم با برگزاری پویش “شوق کودکی، شور حسینی” برنامه آموزش مدارس با تاخیر مواجه نشود و آماده سازی اولیه صورت گیرد.

پناهنده در انتها بیان نمود: طی بازدید های صورت گرفته از برنامه های شورای معلمان و اولیای دانش آموزان در سطح مدارس از برگزاری این پویش و ایجاد شور و شوق برای شروع سال تحصیلی اظهار رضایت کردند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~