بارگذاری مدارک رتبه بندی توسط ۹۰ درصد معلمان مشمول

بارگذاری مدارک رتبه بندی توسط ۹۰ درصد معلمان مشمول

بارگذاری مدارک رتبه بندی توسط ۹۰ درصد معلمان مشمول

به گزارش مدل کودک، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی اظهار داشت: ۷۰۰ هزار نفر از معلمان کشور مدارک و مستندات خویش را در سامانه رتبه بندی معلمین بارگذاری کرده اند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، محسن زارعی در حاشیه آیین افتتاحیه دوره آموزشی ارزیابان نظام رتبه بندی معلمان غرب کشور درکرمانشاه، با اشاره به اینکه تابحال بالغ بر۷۰۰ هزار نفر از معلمان واجد شرکت در طرح رتبه بندی معلمان مدارک خویش را برای ارزیابی در سامانه مربوطه بارگذاری کرده اند، اظهار داشت: این تعداد معادل بیش از۹۰ درصد فرهنگیان مشمول شرکت در طرح رتبه بندی معلم ها است.
وی افزود: درمجموع ۸۳۰ هزار معلم در کشور شرایط شرکت در نظام رتبه بندی را دارند.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آخرین فرصت ارسال مدارک از جانب فرهنگیان حائز شرایط را ۲۵ شهریور عنوان نمود و اظهار داشت: آموزش شش هزار ارزیاب برای ارزیابی معلمان در فرایند رتبه بندی معلم ها در حال انجام می باشد و تلاش خواهیم کرد تا با آموزش ارزیابان فرایند ارزیابی معلم ها در طرح رتبه بندی به بهترین شکل صورت گیرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، گفتنی است؛ استان کرمانشاه از ۱۹ شهریور به مدت پنج روز میزبان برگزاری دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه بندی معلمان قطب چهار کشوری شامل استانهای مرکزی، ایلام، خوزستان، لرستان و کرمانشاه است که در این دوره آموزشی۴۵۰ نفر حضور دارند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~