زنگ شهر آماده در مدارس تهران

زنگ شهر آماده در مدارس تهران

زنگ شهر آماده در مدارس تهران

به گزارش مدل کودک، معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از به صدا در آمدن زنگ شهر آماده در مدارس پایتخت همزمان با شروع سال تحصیلی خبرداد.
شاهین مظفری در گفتگو با ایسنا، دراین باره اظهارکرد: با شروع سال تحصیلی پویش آموزش دانش آموزشی با نام «شهر آماده» هم با نواخته شدن زنگ شهر آماده شروع می شود. در جهت این پویش با نواختن زنگی توسط شهرداران، مسئولین بحران مناطق و دیگر مسؤلان اهمیت فرهنگ ایمنی به دانش آموزان یادآوری خواهد شد و در ادامه هم یکسری آموزش های در ارتباط با ایمنی و مقابله با بحران ها و حوادث به آنان عرضه خواهد شد.
وی افزود: در مدارس شهر آماده مواردی همچون تخلیه امن، پناه گیری، اصول اطفا حریق، مراقبت از خود، کمک های اولیه و… به دانش آموزان آموزش داده می شود. در این حوزه اولویت با آموزش در مدارس دولتی است وقرار است در فاز نخست بیشتر از صدها دانش آموز از آموزش های لازم برخوردار شوند.
به قول وی این پویش برای فرهنگ سازی و توجه به امر ایمنی و آمادگی در حوزه بحران اجرا می گردد و پیشبینی می شود در فاز اول بیشتر از ۳۰۰ مدرسه آموزش های این طرح اجرایی شود.
خبر پیشنهادی:
برنامه ریزی برای آموزش ایمنی به ۲ میلیون نفر در تهران
معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان اظهار نمود: در کنار پویش «زنگ شهر آماده» طرح «دوام دانش آموزی» با حضور برخی از دانش آموزان جهت عضویت در گروههای دوام هم شروع می شود و برای عضویت در گروههای دوام هم تحت عنوان «دوام دانش آموزی» از دانش آموزان عضوگیری خواهد شد که به صورت رسمی فعالیت خویش را آغاز خواهند کرد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~