خزعلی: امیدواریم بتوانیم قدمی جهت رفع محرومیت ها در مناطق برداریم

خزعلی: امیدواریم بتوانیم قدمی جهت رفع محرومیت ها در مناطق برداریم

خزعلی: امیدواریم بتوانیم قدمی جهت رفع محرومیت ها در مناطق برداریم

به گزارش مدل کودک، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم قدمی برای رفع محرومیت ها در مناطق کمتربرخوردار جهت تحصیل و ملزومات اولیه برداریم.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی در مراسم بازگشایی مدارس رضوان و سبحان در ناحیه یک بهارستان ضمن تشکر از همه تلاشگران برای فراهم کردن شرایط تحصیل و کسب علم و دانش، خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: حالا در شرایطی قرار دارید که به علت کسب علم و دانش ملائکه بال هایشان را زیر پای شما نوگلان پهن می کنند تا روز به روز بالاتر روید و به رشد و شکوفایی دست یابید.
وی با قدردانی از مسئولین ذیربط افزود: از مسئولینی که با وجود تمام نقصان ها تلاش کردند تا کمبود امکانات کمتر حس شود سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم قدمی برای رفع محرومیت ها در مناطق کمتربرخوردار جهت تحصیل و ملزومات اولیه برداریم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، خزعلی در انتها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اضافه کرد: یاد و خاطره شهدای عزیزی که مسیر را به منظور زندگی عزتمندانه ما هموار کردند، گرامی می داریم بخصوص شهدای نیروی انتظامی که در جهت امنیت کشور تلاش می کنند و ما قدردان زحماتشان هستیم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~