حسینی خبر داد؛ سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی گردید

حسینی خبر داد؛ سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی گردید

حسینی خبر داد؛ سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی گردید

مدل کودک: معاون امور مجلس رییس جمهور از معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی آگاهی داد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد، اظهار داشت: سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون ها مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت.
وی اظهار داشت: به پیوست نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، خلاصه ای از رزومه کاری و نیز رئوس برنامه های مرتضوی نیز به مجلس ارسال شده است.
معاون رییس جمهور اظهار داشت: مرتضوی سابقه مدیریت از بخشداری و معاون فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور برخوردار بوده است.
حسینی با اعلان اینکه تنوع و سطوح مسئولیت های اجرائی مرتضوی به شکلی است که به خوبی از عهده مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی آید، اظهار داشت: او شهردار کلان شهری همین طور مشهد مقدس بوده است و در آستان مقدس رضوی مدیرعامل سازمان موقوفات و در بنیاد مستضعفان نیز رییس سازمان اموال و املاک بنیاد بوده است.
وی اظهار داشت: مرتضوی همین طور یک چهره رسانه ای است که مدتی مدیرمسئول روزنامه حمایت و دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان بود.
معاون پارلمانی رییس جمهور اشاره کرد: عضویت و ریاست هیئت مدیره بنیاد تعاون قوه قضائیه و آزادراه تهران – شمال از دیگر مسئولیت های وی است.
حسینی اظهار داشت: مرتضوی همین طور از شروع دولت سیزدهم معاون اجرائی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری است که مسئولیت سفرهای استانی و پیگیری مصوبات سفرهای استانی را به عهده داشته و تعامل گسترده ای با نماینده مجلس شورای اسلامی دارد که نمونه آن دیدارهای گوناگون ایشان با مجامع استانی نمایندگان است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~