وضعیت سهام عدالت جاماندگان به کجا رسید؟

وضعیت سهام عدالت جاماندگان به کجا رسید؟

وضعیت سهام عدالت جاماندگان به کجا رسید؟

به گزارش مدل کودک، رئیس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت تخصیص سهام عدالت به جاماندگان را شرح داد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، حسین قربانزاده ضمن اشاره به تصویب تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در هیأت دولت اظهار نمود: بر این اساس افراد زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگرانی که سهام عدالت ندارند فاز نخست جاماندگان سهام عدالت محسوب می شوند.
وی درمورد پرتفوی جاماندگان هم اظهار داشت: پرتفوی جاماندگان از قبل در سازمان خصوصی سازی پیشبینی شده بود، اما یکی از شرکت ها در هیأت دولت حذف شد و باید جابه جایی پرتفو صورت بگیرد تا بتوان امور را پیش برد. البته این طرح پس از هیأت دولت باید به هیأت تطبیق مجلس برود و درصورتیکه ایرادی نداشته باشد، لازم الاجرا است.
به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، تعداد جاماندگانی که در فاز نخست شناسایی شده اند حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است.
بر اساس این گزارش، طبق مصوبه مجلس، دولت موظف شد از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت یا شرکتهای دولتی در بنگاه های قابل واگذاری در هر بازار مبحث گروههای (۱) و (۲) ماده (۲) قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۲۵ خردادماه ۱۳۸۷ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن، نسبت به واگذاری سهام عدالت به مددجویان جامانده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مددجویان سازمان بهزیستی کشور و تمامی افرادی که از سهام عدالت برخوردار نشده اند اقدام نماید.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~