گزارش مدل كودك؛ احیای ۲ و نیم هزار واحد راکد در یک سال

گزارش مدل كودك؛ احیای ۲ و نیم هزار واحد راکد در یک سال

گزارش مدل كودك؛ احیای ۲ و نیم هزار واحد راکد در یک سال

مدل کودک: طی یک سال قبل ۲ هزار و ۵۰۴ واحد صنعتی راکد و تعطیل در داخل و خارج شهرک ها و نواحی صنعتی احیا و فعال شده اند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، بررسی ها نشان میدهد که طی یک سال قبل ۲ هزار و ۵۰۴ واحد صنعتی راکد و تعطیل در داخل و خارج شهرک ها و نواحی صنعتی احیا و فعال شده اند.
از این میزان ۷۶۶ واحد صنعتی در ۷ ماه نخست امسال به چرخه فعالیت بازگشته اند که زمینه اشتغال ۱۵ هزار و ۴۱ نفر را فراهم کردند. البته طبق برنامه ریزی ها امسال برای احیای ۱۶۰۰ واحد تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور و ۴۰۰ واحد در خارج از شهرک ها هدف گذاری شده است.
همچنین طی یک سال اخیر ۷ هزار و ۶۴۰ قرارداد حق بهره برداری زمین شهرک های صنعتی منعقد و حدود ۳۱۰۰ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی به متقاضیان جدید سرمایه گذاری واگذار شد.
از طرف دیگر نیز ۵ هزار و ۹۲۵ هکتار به مساحت اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی اضافه و یک هزار و ۹۹۶ هکتار زمین صنعتی به وجود آمده است.
بررسی ها نشان میدهد که بطور کلی تا پایان شهریور ماه امسال ۴۹ هزار و ۸۸۲ واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال بیش از ۹۹۸ هزار نفر را فراهم نموده اند. که به ترتیب نسبت به سال قبل رشد ۳.۷ و ۳.۹ درصدی را نشان میدهد.
گفتنی است، تا حالا ۱۲ هزار و ۶۷ واحد راکد، شامل ۶۸۱۴ واحد در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی و ۵۲۵۳ واحد در خارج از آنها شناسایی شده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~