آموزش و پرورش سالم ترین دستگاه اداری کشور است

آموزش و پرورش سالم ترین دستگاه اداری کشور است

آموزش و پرورش سالم ترین دستگاه اداری کشور است

به گزارش مدل کودک، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش اظهار نمود: دستگاه تعلیم و تربیت از سالم ترین دستگاه های کشور از نظر اداری است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سیدمجتبی هاشمی در نشست تخصصی مدیران ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اظهارکرد: هدف این نشست اینست که بتوانیم در جهت تقویت سلامت اداری از مجموعه سیاست های کلان کشور تحت عنوان سیاست های کلی نظام اداری که در رابطه با حوزه های مختلف همچون حوزه آموزش و پرورش است، در یک فرایند قابل اجرا، همراه با جلب حمایت به بحث سلامت اداری کمک نماییم و اهمیت بیشتری برای این مورد قائل شویم.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت و وزارت آموزش و پرورش جزو سلامت ترین دستگاههای کشور است، اما به علت گستره بزرگی که دارد، جامعه ذی نفعان بسیاری را شامل می شود. همینطور نظام تعلیم و تربیت در حوزه فرهنگ عمومی جامعه بسیار موثر است و می تواند نقش بسیار مهمی در این عرصه ایفا کند، بنابراین اهمیت توجه به سلامت اداری در این عرصه یکی از مولفه‎های مهم برای حکمرانی خوب است.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با اشاره به اینکه صحبت از آموزش و پرورش یعنی صحبت از آینده، اظهار داشت: در حوزه اداره کل ارزیابی، برنامه های تحولی تدوین شده و بزودی مراحل اجرایی آن دنبال می شود. سلامت اداری بحثی خیلی مهم است که باید در همه برنامه ها جاری و ساری شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی با تکیه بر شبکه سازی افزود: برنامه ریزی در آموزش، دیگر بخش های مهم برنامه تحولی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش است که در همه فرآیندها ساری و جاری خواهد بود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~