قیران پخش واحد برگزیده استاندارد و محیط زیست شد

قیران پخش واحد برگزیده استاندارد و محیط زیست شد

قیران پخش واحد برگزیده استاندارد و محیط زیست شد

مدل كودك: شركت قیران پخش بعنوان واحد نمونه استاندارد صنعت مصالح ساختمانی در سال ۹۷ انتخاب گردید.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، داود محمدی مدیر عامل شركت قیران پخش با بیان این خبر تصریح كرد: شركت قیران پخش طی همكاری با دانشگاه صنعتی شریف و بهره گیری از توانمندی ها و تجربیات یكی از زبده ترین استادان این دانشگاه و بنیانگذار قیرهای عملكردی (PG) در ایران، برای نخستین بار در كشور، مبادرت به برگزاری دوره های تخصصی قیر pg، برای هر چه بالاتر بردن سطح كیفی محصول، با رویكردهای كاملا كارشناسانه و فنی و با هدف حضور حرفه ای در بازار رقابت جهانی كرده است.
وی با تاكید بر اینكه این مجتمع دارای محصولاتی با كیفیت بالا جهت صادرات قیر ۷۰/۶۰، ۱۰۰/۸۵، ۵۰/۴۰ به صورت بسته بندی بشكه، فله و Poly Bag می باشد، اظهار داشت: هم اكنون این شركت علاوه بر همكاری مداوم با وزارت راه، شهرداری ها، عرضه داخلی در بورس كالای ایران، مبادرت به عرضه صادراتی در بورس كالای ایران می كند.
محمدی خاطرنشان ساخت: با عنایت به دریافت گواهینامه CE از شركت ددال بلغارستان در دی ماه ۱۳۹۱، شركت قیران پخش مجوز صادرات انواع محصولات خویش را به سایر كشورهای اروپایی دریافت نموده كه از آن جمله كشورهای هدف این شركت می توان به هند، تركمنستان، گرجستان، عراق، تركیه و افغانستان اشاره نمود.
مدیرعامل شركت قیران پخش بیان داشت: ناوگان حمل و نقل این شركت دارای تریلر های استاندارد حمل قیر فله، مجهز به تانكرهای دوجداره می باشد. حفظ كامل كیفیت قیر، جلوگیری از اتلاف دمای محصول و سهولت تخلیه در مقصد از خصوصیات منحصر به فرد این تجهیزات است.
وی با اشاره به اینكه برای نخستین بار در ایران، واحد حمل و نقل این شركت، مبادرت به راه اندازی سامانه ردیاب (GPS)، جهت كنترل دقیق كامیون ها از مبدأ تا مقصد، جهت اطمینان خاطر مشتریان كرده است، اضافه كرد: جدیدترین ابتكار این شركت جهت اطمینان بیشتر مشتریان به حفظ كیفیت محصول، تجهیز تانكرهای حمل قیر به لاگر دما با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی در سال ۹۶ جهت اندازه گیری آنلاین دمای قیر و محاسبه تغییرات دمایی قیر بارگیری شده جهت جلوگیری از هر نوع تقلب و تغییر كیفیت محصول تا زمان تحویل در مقصد است.

محمدی با تاكید بر اینكه شركت قیران پخش با عنایت به رهنمود های مقام معظم رهبری همواره در تلاش است تا الگوی كاری خویش را سیاست های اقتصاد مقاومتی قرار دهد، اظهار داشت: حركت پرشتاب به سمت تولید ملی، اشتغالزایی و صادرات محصولات با كیفیت به منظور ارز آوری به داخل كشور در جهت توسعه و رونق اقتصادی ایران عزیز همچون اهداف و برنامه های این شركت در جهت سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی خاطرنشان كرد: علاوه بر تعامل كامل در زمینه تامین و حمل قیر ادارات كل راهداری استان های مختلف و عرضه امتیاز ویژه به آنها، همیشه حامی كیفیت بوده ایم به صورتی كه واحد كنترل كیفیت ما مجهز به تجهیزات كامل آزمایش قیرهای راهسازی پذیرای درخواست ها و نیازهای ادارات راهداری بوده و همینطور تلاش در برگزاری كارگاه آموزشی در این ادارات كل در زمینه قیرهای PG و مباحث در رابطه با آسفالت داریم.
مدیر عامل شركت قیران پخش بیان داشت: علاوه بر مبارزه با مشكلات شدید اقتصادی بویژه مشكلات پیش راه تولید، افزایش كیفیت محصول و همینطور فرهنگ سازی در زمینه راهسازی را مدنظر خود قرارداده ایم تا بتوانیم تعهدات اجتماعی خویش را در مورد بالا رفتن سطح كیفی راههای كشور عملی نماییم.
وی با اشاره به اینكه انتقاداتی در زمینه مواد اولیه از سازمان بورس داریم كه چرا شركت هایی كه دارای نشان استاندارد نیستند به راحتی مواد اولیه خریداری میكنند كه با تولیدهای كیفیت پایین و بدون استاندارد سبب مشكلات و سوانح جاده ای میشوند، خاطرنشان كرد: انتظار داریم كه مواد اولیه فقط در اختیار تولیدكننده هایی قرار گیرد كه دارای نشان استاندارد هستند تا با تولید محصول با كیفیت از این نوع حوادث جلوگیری شود.
محمدی در انتها بیان تصریح كرد: مدیران اجرایی و افراد و عواملی كه در این مورد سهیم هستند می توانند الگوی مناسبی برای ترغیب كردن افراد به پشتیبانی از تولید داخلی و كالای ایرانی باشند پس بهتر است در این زمینه همانند یك الگو و مشوق رفتار كنند. افراد دست اندركار باید بتوانند برای مشكلات و موانع موجود در راه های تولید و اشتغال زایی راهكار اجرایی مناسبی عرضه كنند تا بهبود در وضعیت اقتصاد، اشتغال و تولیدات ملی را شاهد باشیم.
همچنین بعد از درخواست بررسی از سازمان حفاظت محیط زیست و آزمایش های مختلف آزمایشگاه های همكار آن سازمان، محصولات شركت نفت قیران پخش به كمترین آلایندگی و عدم مخالفت با محیط زیست بعنوان قیر دوستدار طبیعت معرفی گردید.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~