تور تركیه با قطار نهال گشت یك تجربه جدید كه فراموش نمی كنید!

تور تركیه با قطار نهال گشت یك تجربه جدید كه فراموش نمی كنید!

تور تركیه با قطار نهال گشت یك تجربه جدید كه فراموش نمی كنید!

مدل كودك: قطار تركیه، از مرداد ماه سال ۹۸ فعالیت خودرا شروع كرد. این خبر برای خیلی از متقاضیان تور تركیه خوشایند بود. چونكه هزینه تور تركیه با قطار حدودا نصف هزینه تور هوایی تركیه است.

تورهای تركیه با قطار با استقبال زیادی از مسافران این كشور مواجه گردید. تا جایی كه حدوداً یك هفته بعد از اعلام آغاز به كار قطار تركیه، تقریباً ظرفیت این قطارها تا ۲ ماه آینده به صورت كامل تكمیل شد! اما در این بین، اغلب مسافران تركیه اطلاعات زیادی از قطارهای این كشور ندارند و به همین علت، توانایی تصمیم گیری و انتخاب بین تور تركیه با قطار و تور هوایی تركیه ندارند. ما در این مطلب می خواهیم نكاتی در مورد تورهای تركیه با قطار اعلام نماییم تا شاید كمك شایانی در تصمیم گیری متقاضیان كرده باشیم.
۱- مهم ترین نكته؛ تفاوت قیمت تورهای هوایی تركیه با تورهای تركیه با قطار!
با ثابت در نظر گرفتن هتل محل اقامت، تعداد شب های اقامت و تاریخ سفر، اختلاف قیمت تور هوایی تركیه با تورهای ریلی تركیه چیزی حدود ۲، ۰۰۰، ۰۰۰ تومان خواهد بود! بطور مثال، قیمت بلیط قطار آنكارا ۷۶۹، ۰۰۰ تومان می باشد اما كمترین نرخ بلیط هواپیما تهران به آنكارا ۲، ۸۵۰، ۰۰۰ تومان می باشد! در جدول زیر به بررسی نرخ تور تركیه با قطار و تور هوایی تركیه می پردازیم.

۲- تفاوت فاصله زمانی در تورهای هوایی تركیه و تورهای تركیه با قطار
در تور وان تركیه با قطار شما حدوداً ۲۳ ساعت و در تورهای هوایی وان، حدوداً ۸ ساعت در راه هستید. چونكه پروازهای وان ابتدا در استانبول به زمین می نشیند و بعد از آن، به سمت وان پرواز می كند. با عنایت به اینكه بیشتر متقاضیان تور وان تركیه با هدف تفریح و لذت بردن از مناظر دیدنی به این شهر سفر می كنند، سفر ۲۳ ساعته ریلی برای آنها خسته كننده نخواهد بود! بیشتر متقاضیان تور استانبول نیز، برای تفریح و استراحت به این شهر سفر می كنند.
از تهران تا شهر استانبول و با قطار حدوداً ۷۰ ساعت در راه هستید كه طبیعت زیبای این مسیر ریلی، به هیچ عنوان شما را بدخلق نمی كند! توجه داشته باشید كه فاصه هوایی بین تهران تا استانبول نیز ۳ ساعت می باشد. در تورهای ریلی آنكارا، شما حدوداً ۶۰ ساعت در راه هستید و در تورهای هوایی آنكارا نیز، حدوداً ۲: ۴۰. با عنایت به اینكه بیشتر متقاضیان تورهای آنكارا برای انجام امور اداری (انگشت نگاری ویزای كانادا، انگلیس، آمریكا و غیره) به این شهر سفر می كنند، پیشنهاد می نماییم سفر هوایی را انتخاب كنند.

۳- در مورد سفر با قطار به تركیه جزئیات بیشتری بدانید!
قطار تهران به وان در ایام دوشنبه هر هفته ساعت ۹: ۳۰ بامداد به سمت وان حركت می كند. این قطار بعد از حركت از تهران از شهرهای كرج، قزوین، تاكستان، خرم دره، زنجان، میانه، خراسانك، مراغه، عجب شیر، تبریز، سلماس و رازی (نقطه صفر مرزی) گذر كرده و در نهایت به گذرگاه كاپی كوی می رسد. توجه داشته باشید كه در ایستگاه شهر تبریز قطار تركیه مسافرگیری می كند و حدوداً ساعت ۲۲: ۳۰ دقیقه به مسیر خود ادامه می دهد.
زمانی كه قطار تركیه به گذرگاه كاپی كوی رسید، تشریفات ورود به كشور تركیه شروع می شود. در كاپی كوی گذرنامه های متقاضیان و مدارك مورد نیاز توسط افسران مرزی تركیه بررسی می شود. توجه داشته باشید كه امكان دارد افسران مرزی تركیه از ورود شما با عنایت به یك سری دلیلهای مشخص، ممانعت كنند. بعد از بررسی مدارك تمامی مسافران، قطار تركیه به سمت وان حركت می كند و با درنوردیدن حدوداً ۱۱۰ كیلومتر، به شهر وان می رسد. بعد از رسیدن به اسكله شهر وان، مسافران سوار كشتی می شوند و با سفری حدوداً ۵ ساعته به ایستگاه تات شهر وان می رسند.
۴- بیشتر مردم از كیفیت قطارها اطمینان ندارند!
بیشترین سوالی كه متقاضیان تور تركیه با قطار از ما می پرسند این است كه «كیفیت قطارها در چه حدی است؟»، «آیا قطارهای تركیه ارزش خرید دارند؟» و سوالاتی از این قبیل. قطارهای تركیه، قطار ۴ تخته درجه یك البرز می باشد. این قطارها، در دسته بندی قطارهای لوكس قرار دارند و امكاناتی از قبیل سیستم صوتی تصویری، لوازم خواب، كتابخانه، ویلچر، پذیرایی در ابتدای مسیر، پذیرایی میان وعده و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این قطارها به شما ارائه می شود.

۵- ۱ ماه زودتر برای خرید تور تركیه با قطار اقدام كنید!
با توجه به خیل عظیم درخواست تورهای تركیه با قطار، بهتر است برای خرید این تور حدوداً ۱ ماه پیش از سفر اقدام كنید. معمولاً قطارهای تركیه برای ۲ ماه بعد نیز در دسترس می باشد اما با عنایت به درخواست زیاد متقاضیان، در همان ماه اول ظرفیت آنها تكمیل می شود.
طبیعتاً در این متن كوتاه، نمی توانیم اطلاعات بیشتری در مورد قطارهای تركیه به شما ارائه نماییم. در صورت تمایل جهت كسب اطلاعات بیشتر و خرید تورهای تركیه با قطار می توانید با كارشناسان گروه مسافرتی ویزالند با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ در ارتباط باشید!این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~