اهدای اقلام بهداشتی و شوینده به مراكز خیریه در ماه رمضان

اهدای اقلام بهداشتی و شوینده به مراكز خیریه در ماه رمضان

اهدای اقلام بهداشتی و شوینده به مراكز خیریه در ماه رمضان

به گزارش مدل كودك اقلام بهداشتی، شوینده و ضدعفونی كننده ای با برند گلرنگ به مراكز خیریه، اهدا شد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، ایفای مسئولیت اجتماعی در ماه میهمانی خدا، زنده نگه داشتن فرهنگ همدلی و ارتقای ظرفیت بهداشتی مراکز خیریه در ایام سرنوشت ساز مبارزه با کرونا، از اهداف شرکت گلرنگ برای اهدای این اقلام بهداشتی به مراکز خیریه به حساب می آید.
این شرکت بر اساس دستیابی به این اهداف و ضمن احتیاج به رعایت بهداشت هموطنان، میزان ۳ تن مواد ضدعفونی کننده و ۲۵ عدد پمپ شارژی الکتریکی را به منظور ضدعفونی مستمر و روزانه در دوران مقابله با بحران کرونا به این مراکز اهدا کرد.
گفتنی است، شرکت گلرنگ به منظور تأمین مواد بهداشتی و شوینده کشور در شرایط فعلی رتبه ای تازه در رده ظرفیت تولیدی خود به دست آورد.
همچنین ضدعفونی بیمارستان های کشور همچون اقدامات شرکت گلرنگ با همراهی و مشارکت، مرکز خیریه «امید فردا»، گروه داوطلبان حوزه پیشگیری مؤسسه خیریه «نیک گامان جمشید» و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

برند گلرنگ پیش از این هم در جهت یاری رسانی به هموطنان در شرایط سخت، از راه راه اندازی سرویسهای بهداشتی و آبدارخانه مدرسه شهید صدوقی در روستای غنی آباد ورامین و اهدای اقلام بهداشتی و شوینده، تهیه کاپشن و لوازم التحریر و هدیه به دانش آموزان مدرسه شهید مفتح روستای اسلام آباد شهرستان ورامین به ایفای مسئولیت اجتماعی خود پرداخت.
برای تماشای ویدئوی اهدای مواد ضدعفونی کننده کلیک کنید.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~