مهر خبر می دهد ارزش روز شركت های بورسی سهام عدالت چقدر است؟

مهر خبر می دهد ارزش روز شركت های بورسی سهام عدالت چقدر است؟

مهر خبر می دهد ارزش روز شركت های بورسی سهام عدالت چقدر است؟

مدل كودك: سهامداران عدالتی كه روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب نموده اند از امروز می توانند با مراجعه به بانك، سفارش فروش۳۰درصد سهامشان را ثبت كنند؛براین اساس اطلاع از ارزش روز سهام اهمیت دارد.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، سهامداران عدالتی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب نموده اند از امروز می توانند با مراجعه به بانک مرتبط به شماره شبای خود، سفارش فروش ۳۰ درصد سهامشان را ثبت کنند؛ براین اساس اطلاع از ارزش روز سهام اهمیت دارد. بگفته مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، افرادی که به بانک مراجعه می کنند باید تعهد فروش یکجای سهام خودرا در بانک عرضه کنند و از تاریخ ۱۰ خرداد، سهام افرادی که به بانک ها سفارش داده اند به فروش می رسد.
همچنین افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند به محض اینکه شرکت های سرمایه گذاری استانی در بورس یا فرابورس پذیرش شوند می توانند سهام خودرا به فروش برسانند. ارزش روز سهام چقدر است؟ با ابلاغ مقام معظم رهبری در ۹ اردیبهشت ۹۹، سهام عدالتی که نخستین بار در سال ۸۵ به مشمولین اهدا شد، آزاد شد بر طبق این تصمیم برای افرادی که روش آزادسازی مستقیم سهام عدالت را انتخاب کنند، سهام تمام ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت در پرتفو ی کدبورسی آنها قرار می گیرد و می توانند این سهم ها را بفروشند یا با نگاهی بلند مدت، نگهداری کنند. برمبنای اطلاعات سازمان خصوصی سازی و همین طور برمبنای قیمت روز نمادهای سهام عدالت در تاریخ (۰۳/‏۰۳/‏۹۹)، تعداد و ارزش این سهام به شرح ذیل است. گفتنی است این رقم برای شخصی است که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارد، بدیهی است برای کسانی که سهام ۵۳۲ تومان یا ۴۹۰ تومانی دارند، به همان نسبت این ارزش سهام تا حدود نصف رقم تعیین شده کاهش می یابد.
همین طور بنابر گفته مسئولین مقرر است مابه ازای ۱۲ شرکت غیربورسی به تمامی سهامداران، سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی داده می شود بدین سبب ارزش نهایی رقمی بالاتر از رقم محاسبه می گردد اما به سبب اینکه هنوز در بورس پذیرش نگرفته اند امکان قیمت گذاری آن وجود ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~