رویدادهای پیوند فرهنگی رویداد بازی، اسباب بازی و عروسك

رویدادهای پیوند فرهنگی رویداد بازی، اسباب بازی و عروسك

رویدادهای پیوند فرهنگی رویداد بازی، اسباب بازی و عروسك

به گزارش مدل کودک رویداد پیوند فرهنگی «رویداد بازی، اسباب بازی و عروسک»، سوم مرداد ماه سالجاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد سپهر انقلاب اسلامی برگزار می گردد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، رویدادهای پیوند فرهنگی «رویداد بازی، اسباب بازی و عروسک» به منظور توانمندسازی صاحبان ایده های نوین فرهنگی و بهم رسانی فعالان فرهنگی و توسعه دهندگان کسب و کارهای فرهنگی برگزار می گردد.
این رویداد شامل برگزاری دوره های آموزشی، تیم سازی برای صاحبان ایده، بهم رسانی فعالان فرهنگی با توسعه دهندگان کسب و کارهای فرهنگی، عرضه تسهیلات SEEDMONEY به شتاب دهنده های دانش بنیان و عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و پیگیری مذاکرات و کمک در نگارش قراردادها با توسعه دهندگان کسب و کارهای فرهنگی است.

به نقل از روابط عمومی صندق نوآوری و شکوفایی، فعالیت شتابدهنده ها، هزینه های قابل ملاحظه ای دارد و با ریسک های مختلفی هم همراه می باشد. ازاین رو در اکثر کشورها، نهادهای دولتی و عمومی، با کمک های بلاعوض از این نوع فعالیت ها حمایت می کنند. صندوق نوآوری و شکوفایی هم در جهت کمک به تحقق و توسعه اقتصاد دانش بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری سازی نوآوری ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی کردن دانش از فعالیت شتابدهی ایده های فناورانه حمایت می کند. این پشتیبانی از طریق رویداد «پیوند» به این شکل خواهد بود که ایده پردازان و استارت آپ هایی که هنوز به مرحله MVP (MVP مخفف Minimum Viable Product و به معنای حداقل محصول قابل عرضه است) نرسیده اند، طی فراخوانی شناسایی شده و آماده عرضه به شتابدهنده ها می شوند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~