آموزش پفیلا گوجه ای

آموزش پفیلا گوجه ای

آموزش پفیلا گوجه ای

بهترین میان وعده مناسب برای لاغر شدن پفیلا یا پاپ کورن است. شما می توانید پفیلا را در طعم های مختلف مثل پنیری، گوجه ای، کره ای، فلفلی و… تهیه کنید.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، ذرت یک ماده غذایی پر ویتامین است که مصرف زیادی در آشپزی دارد. دنیای آشپزی از رمز و رازهای نشنیده و شنیده، پر است، پس برای اینکه یک آشپز حرفه ای باشید باید هم آموخت و هم تجربه کسب نمود. ذرت بو داده یا همان پفیلا یکی از پرطرفدارترین تنقلات خوشمزه و ترد است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد که می توانید آنرا به آسانی در منزل تهیه و نوش جان کنید. همه ی شما می دانید که برای تهیه پفیلا گوجه ای از ذرت استفاده می نمایند.
بهترین میان وعده مناسب برای لاغر شدن پفیلا یا پاپ کورن است. شما می توانید پفیلا را در طعم های مختلف مثل پنیری، گوجه ای، کره ای، فلفلی و … تهیه کنید. پفیلاهایی که در بسته بندی ها به فروش می رود ممکنست مضر و ناسالم باشند چونکه حاوی مواد نگه دارنده می باشند. پس به شما سفارش می نماییم برای تازه تر و مقرون به صرفه تر بودن پفیلا در منزل آنرا تهیه کنید تا از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید.
مواد لازم جهت تهیه پفیلا گوجه ای در خانه
ذرت خشک
روغن
پودر گوجه
نمک
فلفل
پودر آویشن
طرز تهیه پفیلا گوجه ای خانگی
در این مطلب به بررسی آموزش آشپزی پفیلا گوجه ای در خانه می پردازیم، بهتر است جهت اطلاع بیشتر در این زمینه همراه با ما باشید.

طرز تهیه پفیلا
۱_ مقداری روغن درون قابلمه ای ریخته و روی شعله گاز قرار دهید سپس به اندازه دلخواه ذرت بردارید و درون قابلمه بریزید و درب آنرا بگذارید. توجه داشته باشید که حرارت زیر قابلمه باید متوسط باشد.
۲_ در هنگام طبخ قابلمه را به چپ و راست تکان دهید تا همه ی ذرت ها قشنگ باز شود. این کار موجب می شود پوست ذرت، طلایی باقی بماند.
۳_ وقتی صدای باز شدن ذرت ها را شنیدید می توانید شعله گاز را کم کنید و درب قابلمه را بردارید و بجای آن یک آبکش فلزی قرار داده تا مرتب پف کنند و نسوزند.
۴_ وقتی دیدید همه ی ذرت ها باز شده اند و صدایی نیامد شعله گاز را خاموش کنید و پفیلا را از قابلمه خارج کنید و نمک، پودر گوجه، آویشن و فلفل را به آن افزوده و خوب بچرخانید تا به پفیلا بچسبد.
نکاتی برای تهیه پفیلا گوجه ای در منزل
۱_ برای تهیه پفیلا گوجه ای حتما از ذرت مناسب و مرغوب استفاده کنید چون در غیر این صورت ذرت باز نمی گردد و خوب پف نمی نماید.
۲_ به هیچ عنوان ذرت نباید خیس باشد و اگر خیس بود خوب آنها را خشک کنید. چونکه ذرت نم دار خوب باز نمی گردد و احتمال دارد بسوزد.
۳_ از ذرت نو استفاده کنید چونکه ذرت کهنه ممکنست خوب پف نکند.
۴_ شعله گاز نباید کم باشد چونکه این کار موجب می شود ذرت ها عرق کنند و درست پف نکنند.
۵_ روغن نه باید زیاد و نه کم باشد یعنی طوری باشد که فقط کف ظرف را بگیرد.
کلام آخر
پفیلا گوجه ای آماده شده را می توانید در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید قرار دهید و بعنوان میان وعده از آن استفاده کنید. مادرانی که به فکر تغذیه سالم برای فرزندان دلبندشان هستند می توانند پفیلا را جایگزین هله هوله های غیر بهداشتی کنند تا از سلامت فرزندان خود مطمئن باشند. امیدوارم از این آموزش آشپزی بهترین استفاده لازم را ببرید و در منزل پفیلا گوجه ای ترد و خوشمزه تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

پفیلا خانگی
شما خوبان می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با آشپزی، آموزش آشپزی، پفیلا گوجه ای به وب سایت گیف گیف مراجعه کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~