آغاز طرح نذر بسته های مهربانی طبیعت

آغاز طرح نذر بسته های مهربانی طبیعت

آغاز طرح نذر بسته های مهربانی طبیعت

تجربه خوشایند توزیع سبد های نذری محرم سال گذشته نشان داد که عزاداران حسینی علیرغم شرایط دشوار در همه گیری کرونا و محدودیت های اقتصادی کشور؛ مسئولیت خود در برابر نیازمندان را فراموش نکرده اند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، سال قبل شرکت طبیعت در جهت حفظ مسئولیت اجتماعی خود، امکانی را فراهم نمود تا شهروندان بتوانند با راحت ترین شیوه ممکن سبد نذری خویش را از بین محصولات مختلف طبیعت انتخاب و به دست نیازمندان در هر نقطه ای از کشور اسلامی برسانند.
محصولات خشک این سبدهای خانوار جایگزین بسیار مناسبی برای نذر گرم هم وطنان در روزهای محرم بود که از بین محصولات متنوع شرکت طبیعت فراهم شده و شامل کالاهایی مانند برنج، چای، رب گوجه فرنگی، روغن و … بود.
امسال هم شرکت طبیعت به علت استقبال چشم گیر هموطنان از این رویداد فرهنگی، بر آن است تا با اجرای کمپین جدید با همکاری خیریه رعد، سهم هر چند کوچکی در حفظ سنت دیرینه نذر محرم و ارتقا فرهنگ نوع دوستی ایفا نماید.
در کمپین“طبیعت ما مهربانی است” محرم ۱۴۰۰ هموطنان می توانند علاوه بر تماس با شماره ۰۲۱۴۷۱۹۱۹۱۹ و یا رفتن به وبسایت فروشگاهی آلین لند به نشانی www.alinland.com، محصولات مورد نظر خویش را با تخفیف ویژه از بین بسته های مهربانی طبیعت خریداری نمایند.
پس از ثبت سفارش؛ این بسته ها با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی، آماده سازی و توسط شعب مختلف طبیعت در سرتاسر کشور به صورت مجانی به دست خریداران می رسد تا آنها هم با خیالی آسوده آنرا به نیازمندان برسانند.
قابل ذکر است بدلیل کد دار بودن چای ها و برنج های موجود در این پک ها این شانس به همه ی کسانی که دریافت کننده ی نهایی پک ها هستند داده می شود که شانس خویش را برای برنده شدن جایزه استثنایی در جشنواره بزرگ ۱۴۰۰ طبیعت امتحان کنند.
امید است که سال جاری هم رونق بخش سفره های نیازمندان باشیم چون ” طبیعت ما مهربانی است”
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~