وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: آغاز واکسیناسیون هنرمندان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: آغاز واکسیناسیون هنرمندان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: آغاز واکسیناسیون هنرمندان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تسلیت درگذشت برخی از اهالی هنر و رسانه در ایام اخیر، از آغاز واکسیناسیون هنرمندان اطلاع داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، دکتر محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه روز یکشنبه هیات دولت اظهار داشت: در ایام گذشته متاسفانه شاهد درگذشت برخی از خبرنگاران و هنرمندان بر اثر ایست قلبی و بیماری کرونا بودیم و ارتحال این عزیزان را به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور و هم خانواده آنها تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: مرحوم محمدنقی خلج زمانی، نفیسه شرفی فر، صولت فروتن و سید مهدی حاجی آبادی از اصحاب رسانه و مرحوم صادق صفایی از هنرمندان سینما و تئاتر دار فانی را وداع گفتند و هفته تلخی به جهت فقدان آنها برای جامعه ادب و هنر کشور رقم خورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همینطور درباره آغاز واکسیناسیون هنرمندان اظهار داشت: طبق هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برپایه سامانه نوبت دهی واکسیناسیون برای هنرمندان بالای ۴۰سالی که کد ملی آنها از جانب صندوق اعتباری هنر به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده است باز شد.

اسماعیلی تصریح کرد: برپایه اطلاعیه وزارت بهداشت، از الان این هنرمندان می توانند با رفتن به سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند و امیدواریم به مرور، کلیه هنرمندان واکسینه شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ثبت نام و دریافت نوبت از این سامانه ضروریست و افراد نباید بدون ثبت نام به پایگاه های تزریق واکسن رجوع کنند.
او در آخر یاد آور شد: امیدواریم با واکسیناسیون کلیه هنرمندان شاهد حفظ بیشتر از پیش سلامت آنها و تداوم حضور موثرشان در عرصه فرهنگ و هنر باشیم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~