پیام مدیرعامل كانون به مناسبت هفته ملی كودك کودکان طالب حقیقت اند و به دنبال شادی

پیام مدیرعامل كانون به مناسبت هفته ملی كودك کودکان طالب حقیقت اند و به دنبال شادی

پیام مدیرعامل كانون به مناسبت هفته ملی كودك کودکان طالب حقیقت اند و به دنبال شادی

به گزارش مدل کودک مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور پیامی، با تکیه بر اینکه کودکان طالب حقیقت و به دنبال شادی و نشاط هستند، هفته ملی کودک را فرصتی دانسته برای اینکه به بچه ها از دریچه تازه ای عشق ورزید و طور دیگری آنها را دید.
به گزارش مدل کودک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مهدی علی اکبرزاده همزمان با فرارسیدن ۱۶ مهر، روز جهانی کودک و نخستین روز از هفته ملی کودک، پیامی خطاب به عموم علاقه مندان دنیای کودکی و دست اندرکاران فرهنگ و هنر کودک صادر کرد.
متن پیام مهدی علی اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک سال ۱۴۰۰ به این شرح است:
«امروزه پیشرفت روز افزون کشورهای توسعه یافته به میزان اهمیت و توجهی است که برای کودکان شان قائل هستند و قطعا جامعه ای که زمینه رشد و شکوفایی کودکان را بهتر و بیشتر فراهم آورده باشد، جامعه ای بانشاط، سرزنده، باانگیزه و آگاه را فراروی خود قرار داده است.
فرصت سازی، داشتن برنامه برای پرورش و ارتقاء سطح بینش و آگاهی کودکان با در نظر گرفتن بسط ارزش ها و باورهای دینی، معنوی و هویتی، بدون تردید تضمین کننده نسلی متعهد، آگاه، بانشاط و مهرورز خواهد بود.
هفته ملی کودک بهانه و فرصتی مغتنم است تا چشم ها را شست و کودکان را جور دیگری دید و به نیازهای ویژه شان توجه کرد و در یک جمله آنها را بیشتر فهمید. این فهم و درک و تفاهم می تواند به درستی نوع روابط اجتماعی آینده سازان این مرز و بوم را بنیان نهد.
هفته ملی کودک فرصتی است تا از کودکان بیاموزیم و یاد بگیریم که از بدی ها دور باشیم و مهربانی، رفیق همیشگی راه مان باشد.
حضرت رسول اکرم(ص)، پیامبر مهر و مهربانی و دوستدار کودکان می فرمایند: به کودکان خود بنگرید و از آنان بیاموزید.
برای پرورش روح و جسم کودکان باید دغدغه داشت و برنامه. باید با بالا بردن اعتماد به نفس، خودباوری، ایجاد انگیزه و نشاط در وجودشان انسان هایی توانمند، قوی، صاحب اندیشه و متعهد را به جامعه هدیه کرد و این وظیفه مسؤلان، فعالان حوزه کودک و سیاست گذاران است.
رهبر معظم انقلاب هم به درستی به اصحاب فرهنگ و هنر و اندیشه متذکر شدند که: «امروز کلید پیشرفت این کشور به میزان زیادی دست شماست. شما می توانید این نسل را یک نسل پیش رونده، امیدوار، پرشوق، معتقد به خود و معتقد به ارزش های اسلامی و ملی خود بار بیاورید.»
هفته ملی کودک فرصتی است برای اینکه به بچه ها از دریچه تازه ای عشق ورزید و طور دیگری آنها را دید.
کودکان تشنه حقیقت اند و به دنبال شادی و نشاط و نیازمند توجه و محبت.
زمانی می توانیم جامعه و جهانی آکنده از زیبایی ها و سراسر خیال و نشاط برای کودکان رقم بزنیم که نیازهای به روز آنها را بشناسیم و با عنایت به شناخت دنیا و ایمان به توانمندی های شان شرایط شکل گیری شخصیت پایدار آنها را رقم بزنیم و چه بهانه ای بهتر از هفته ملی کودک که در این راه بتوانیم گام های اساسی برداریم.
امیدوارم هفته ملی کودک سال جاری با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و با مهرورزی، عشق و توجه به کودکان، دستاوردی پرارزش چون لبخند رضایت حضرت دوست را برای مان به دنبال داشته باشد.»

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~