سوم خرداد ماه ۱۴۰۱؛ قیمت دلار در صرافی های بانکی به ۲۵ هزار و ۸۹۵ تومان رسید

سوم خرداد ماه ۱۴۰۱؛ قیمت دلار در صرافی های بانکی به ۲۵ هزار و ۸۹۵ تومان رسید

سوم خرداد ماه ۱۴۰۱؛ قیمت دلار در صرافی های بانکی به ۲۵ هزار و ۸۹۵ تومان رسید

مدل کودک: نرخ دلار امروز (سه شنبه، سوم خرداد ماه ۱۴۰۱) در صرافی های بانکی با ۷۳ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۵ هزار و ۸۹۵ تومان معامله شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، قیمت فروش یورو نیز در این صرافی ها در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز با ۹۳ تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته برابر با ۲۸ هزار و ۸۹ تومان بود.
قیمت خرید هر دلار توسط صرافی های بانکی امروز ۲۵ هزار و ۶۳۷ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۷ هزار و ۸۰۹ تومان اعلام گردید.
علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۵ هزار و ۲۴۴ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۴۷۴ تومان بود.
این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۶ هزار و ۹۳۹ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۷ هزار و ۱۸۴ تومان اعلام گردید.
همچنین، در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۲۳۴ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۴ هزار و ۵۸۳ تومان معامله شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از خبرگزاری ایرنا، افزایش قیمت دلار در صرافی های بانکی از شروع سال ۱۴۰۰ آغاز شد و خردادماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و نوسان قیمت دلار در صرافی های بانکی ادامه یافت. قیمت دلار بطور مشخص ۲۴ آذرماه در کانال ۲۷ هزار تومان ثابت ماند. در ایام سرد زمستانی نرخ ارز سیر نزولی را آغاز کرد و بعد از ۶ ماه باردیگر به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و در روزهای آخر دی ماه مصادف با ۲۷ این ماه باردیگر به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.
سیر نزولی قیمت ها ادامه داشت تا این که در ۱۷ بهمن ماه در کانال ۲۴ هزار تومان نوسان داشت. با شروع سال جدید قیمت دلار در صرافی های بانکی در قیمت ۲۵ هزار تومان نوسان داشت و علاقه ای به خروج از این کانال ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~