معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی: بزرگترین کار فرهنگی و اجتماعی اشتغال است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی: بزرگترین کار فرهنگی و اجتماعی اشتغال است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی: بزرگترین کار فرهنگی و اجتماعی اشتغال است

مشهد ـ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: باید تلقی ما این باشد که بزرگترین کار فرهنگی و اجتماعی، اشتغال و داشتن دغدغه ایران قوی است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، محمد چکشیان ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح خانه فرهنگ کار و تلاش اظهار نمود: وقتی درباره کار فرهنگی و اجتماعی حرف می زنیم باید تلقی خویش را تغییر دهیم و باید تلقی ما این باشد که بزرگترین کار فرهنگی و اجتماعی، اشتغال و داشتن دغدغه ایران قوی است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در این خصوص باید مدلی از تور کارآفرینی تعریف نماییم که وقتی فردی به کارخانه ای پا می گذارد، اول به درک پرارزش بودن خود مفهوم کار برسد نه این که به این مورد فقط نگاه اقتصادی و مالی داشته باشد.
وی با تکیه بر ارتقای مؤلفه های فرهنگ کار اظهار نمود: پرارزش بودن کار و مؤلفه های ارتقای فرهنگ کار یکی از جدی ترین کمبودهای کشور است و هر چه بیشتر پیش رویم با استانداردهای دینی و فرهنگی مان در این خصوص بیشتر فاصله می گیریم.
چکشیان اظهار داشت: واحدهای تولیدی موفق و کارآزموده در خراسان رضوی، می توانند بهترین محل برگزاری تورهای کارآفرینی برای کارآفرینان و صاحبان ایده در این بخش باشند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار نمود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین ارتباط اجتماعی را با مردم دارد و اجتماعی ترین وزارت کشور است، این وزارت خانه به بیشتر مشکلات و مباحثی که جامعه و مردم با آن مواجهند، می پردازد.
وی بیان نمود: دغدغه های اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون بیشتر از حتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، چون که امیدآفرینی بالاترین و بهترین فعالیت فرهنگی به حساب می آید.
چکشیان اضافه کرد: واحدهای که توانسته اند، روی مؤلفه های فرهنگ کار تمرکز بیشتری کند، می تواند محل برگزاری تورهای کارآفرینی باشد که کارآفرینان ارتقای فرهنگ کار و تربیت ذهن ثروتمند را مدنظر قرار دهند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: زمانی که درباره جامعه کار و تولید صحبت می نماییم، مهم ترین عنصر آن یعنی نیروی انسانی یا نیروی کار مطرح است و باید به این نیرو بعنوان یک سرمایه نگریسته شود، سرمایه ای که غیر رقابتی ترین سرمایه سازمان بوده و کپی برداری از آن بسیار دشوار است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~