وزیر آموزش و پرورش خبر داد آغاز عملیات اجرایی طرح نظام رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش خبر داد آغاز عملیات اجرایی طرح نظام رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش خبر داد آغاز عملیات اجرایی طرح نظام رتبه بندی معلمان

به گزارش مدل کودک، کرمان وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ایراد آئین نامه رتبه بندی معلمان رفع و فرآیند اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان شروع شده است.
یوسف نوری عصر امروز ۲۰ مردادماه در در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های شرقی استان کرمان (بم، ریگان، نرماشیر و فهرج) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای فرهنگی و دانش آموز و درگذشتگان زلزله بم تصریح کرد: جای بسی شادمانی است که بم به برکت انقلاب اسلامی و صبوری و استقامت مردمان این سرزمین برگشته و عمران و آبادانی پس از زلزله در بم محقق شده است.
وی ضمن اشاره به کسب مدال های رنگارنگ المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کرمانی بیان نمود: خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات موثری در حوزه آموزش و پرورش استان صورت گرفته که نتایج آن در حوزه های مختلف مشهود است.
نوری از اختصاص اعتبار ویژه جهت حذف مدارس کانکسی در کشور اطلاع داد و اضافه کرد: اختصاص اعتبار جهت تکمیل مدارس خیری و تکمیل استخرهای شنای دانش آموزی از مهم ترین مصوبات اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با مدیریت جهادی دولت انقلابی، اتفاقات خوبی در کشور صورت گرفته است اظهار داشت: دولت با اقتدار پای میز مذاکره نشسته و خواهان درخواست خود با صلابت و اقتدار خاصی است.
نوری اضافه کرد: با اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران به الگو های ارزشمند ای رسیدیم و به جهان صادر کرده ایم اما نارسایی هایی هم وجود دارد که باید با تلاش و پشتکار شبانه روزی جهت رفع این نارسایی ها تلاش نماییم.
وی تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولت مردمی و در کنار مردم و برای مردم است و خدمت به مردم بخصوص مردم مناطق دور دست افتخار دولت انقلابی است.
نوری ضمن اشاره به نقش موثر تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت کشور اظهار داشت: اگر نظام تعلیم و تربیت کار خودش را به خوبی انجام دهد مسائل و مشکلات کشور در حوزه های مختلف بخصوص صدمه های اجتماعی به حداقل می رسد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه راهبرد اصلی ما ریل گذاری آموزش و پرورش به سمت کار صحیح و باکیفیت است تصریح کرد: معلمان در دورترین نقاط کشور با کمترین امکانات جلوه های ویژه ای از ایثار و فداکاری را به نمایش می گذارند.
نوری با تکیه بر این که دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است اظهار داشت: متاسفانه دانشگاه فرهنگیان به مدرسه ای کوچک تبدیل گشته بود که باید به دانشگاه جامع تبدیل گردد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ایراد آئین نامه رتبه بندی معلمان رفع و فرآیند اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان شروع شده است اظهار داشت: معلمان باید از قانون رتبه بندی برای ارتقا نظام تعلیم و تربیت و ارتقا شغلی خود استفاده نمایند.
نوری اظهار داشت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم را جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.
وی از اختصاص بودجه ویژه جهت ساخت ۲۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه ای اطلاع داد و اضافه کرد: فضای ورزشی درون مدرسه ای مصداق عینی عدالت تربیتی است که اقدام بی نظیری در تاریخ آموزش و پرورش کشور است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند اظهار داشت: در جهت ایجاد شادی و نشاط در میان فرهنگیان مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان سراسر کشور با حضور بیشتر از سه هزار فرهنگی برگزار شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~