معاون شهرداری تهران اعلام كرد امکان تردد خودرو های با بیش از ۱۰ سرنشین در لاین ویژه

معاون شهرداری تهران اعلام كرد امکان تردد خودرو های با بیش از ۱۰ سرنشین در لاین ویژه

معاون شهرداری تهران اعلام كرد امکان تردد خودرو های با بیش از ۱۰ سرنشین در لاین ویژه

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، معاون حمل و نقل شهرداری تهران از افزایش ۱۵ درصدی ترافیک در نخستین روز مهرماه آگاهی داد و اظهار داشت: طرح آزمایشی استفاده خودرو های با بیش از ۱۰ سرنشین از لاین ویژه در امام علی، چمران و اشرفی اصفهانی اجرا می شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی بامداد امروز در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر در شهرداری تهران با اعلان اینکه باتوجه به شناور شدن ساعت فعالیت مراکز آموزشی و سازمانها پیش بینی می شود که ترافیک ۳۰ درصد افزایش یابد، اظهار داشت: البته برآوردمان این است که در هفته اول مهرماه که عمده مراکز آموزشی آموزش الکترونیکی دارند و همین طور تعطیلات پیش رو، حدود ۲۰ درصد افزایش ترافیک داشته باشیم.
وی با اعلان اینکه برمبنای نقشه های ترافیکی تا ساعت ۸ بامداد امروز نسبت به سالهای قبل در محدوده طرح ترافیک ۱۰ درصد است؛ اما در مجموع در سطح شهر ۱۵ درصد افزایش ترافیک را شاهد بودیم، اشاره کرد: این در حالیست که مصوبات خوبی برای مهار ترافیک مهرماه تصویب شده است که یکی از آنها شناور شدن ساعت کار ادارات است که اگر بدرستی صورت گیرد، ۲۲ درصد در کاهش ترافیک صبحگاهی موثر است.
شفیعی اضافه کرد: لطمه شناسی ترافیک نشان داده است که ۳۸ درصد از وقایع ترافیکی که منجر به انسداد و ترافیک می شود، خرابی خودروهاست که باید تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شود.
اجرای طرح آزمایشی استفاده خودرو های با بیش از ۱۰ سرنشین از لاین ویژه

وی از اجرای طرح آزمایشی استفاده خودرو های با بیش از ۱۰ سرنشین از لاین ویژه آگاهی داد و اظهار داشت: این طرح به طور آزمایشی در امام علی، چمران و اشرفی اصفهانی در حال اجراست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: برای سرویس مدارس برنامه ریزی خوبی انجام شده و امید است تا اختتام هفته ساماندهی آنها تمام شود؛ احساس می کنم درباب شناور شدن ساعات کار، اطلاع رسانی مناسبی انجام نشده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~