پذیرش بیش از ۹۹ هزار خانواده در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تا امروز

پذیرش بیش از ۹۹ هزار خانواده در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تا امروز

پذیرش بیش از ۹۹ هزار خانواده در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تا امروز

به گزارش مدل کودک، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پذیرش ۳۷۹ هزار و ۴۹۹ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش وپرورش آگاهی داد و اظهار داشت: علاوه بر مراکز رفاهی، اردوگاه ها و پردیس های دانشگاه فرهنگیان، ۵۷ هزار و ۶۵ کلاس درس در ۷۲۲۶ مدرسه نیز مهیا شده اند و در وضعیت خاص به تعداد مدارس و کلاس های درس افزوده می شود.
سعید مقدم زاده در گفت و گو با ایسنا، تازه ترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار داشت: بر طبق آخرین آمارها تا اول فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه ۳۷۹ هزار و۴۹۹ نفر در قالب ۹۹ هزار و ۸۱۲ خانواده است.
وی ادامه داد: میزان پذیرش تا حالا به ۶۵۵ هزار و ۲۹۶ نفر – روز رسیده است و آمارها درحال افزایش است.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به مراکز آماده شده برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره نمود و اظهار داشت: ۴۰۵ مرکز آموزشی، رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه با ۳۰۰۰ سوییت و ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان با ظرفیت ۲۰۰۰ اتاق برای اسکان آماده شده اند.
مقدم زاده اضافه کرد: همین طور ۵۷ هزار و ۶۵ کلاس درس در ۷۲۲۶ مدرسه مهیا شده اند و در وضعیت خاص به تعداد مدارس و کلاس های درس افزوده می شود.
وی همین طور شش استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران را اعلام نمود و اظهار داشت: خراسان رضوی، فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و قم به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته اند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~