قالیباف: احترام به مقام معلم سرمایه گذاری برای پیشرفت جامعه است

قالیباف: احترام به مقام معلم سرمایه گذاری برای پیشرفت جامعه است

قالیباف: احترام به مقام معلم سرمایه گذاری برای پیشرفت جامعه است

به گزارش مدل کودک، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: ارج نهادن به مقام معلم سرمایه گذاری برای پیشرفت جامعه است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق قبل از دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، روز گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت معلم ماندگار انقلاب استاد شهید مطهری را تبریک می گویم. معلم معمار توسعه انسانی و بنیانگذار پایه های اخلاقی یک جامعه است.
وی ادامه داد: احترام و ارج نهادن به مقام معلم سرمایه گذاری برای پیشرفت یک جامعه است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهم ترین مطالبات فرهنگیان عزیز، یعنی قانون رتبه بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کرد و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم رفع نقصهای اجرای قانون رتبه بندی معلمان را در دستورکار دارد.
قالیباف تاکید کرد: امیدوارم توفیق داشته باشیم تا جامعه شریف و عزیز فرهنگیان، مجلس یازدهم را یکی از خدمتگزاران خود بداند.
وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز ملی خلیج همیشه فارس اظهار داشت: از تمامی دلاوران نیروهای مسلح در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ صلح و امنیت آبهای سرزمینی اند و مانع زیاده خواهی دشمنان این مرز و بوم می شوند صمیمانه قدردانی می کنم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~