با حضور وزیر بهداشت؛ ۱۵ پروژه بهداشتی و درمانی در خوزستان افتتاح می شوند

با حضور وزیر بهداشت؛ ۱۵ پروژه بهداشتی و درمانی در خوزستان افتتاح می شوند

با حضور وزیر بهداشت؛ ۱۵ پروژه بهداشتی و درمانی در خوزستان افتتاح می شوند

به گزارش مدل کودک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خوزستان، ۱۵ پروژه بهداشتی، درمانی، پشتیبانی و تجهیزاتی در استان به بهره برداری می رسند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، محمد حسین سرمست پس از ظهر امروز جمعه در گفت و گویی رسانه ای بیان نمود: در آستانه سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان خوزستان، ۱۵ پروژه بهداشتی، درمانی، پشتیبانی و تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعتباری در حدود یک هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.
وی افزود: این پروژه ها شامل بیمارستان نوید بندر امام خمینی(ره) در شهرستان ماهشهر، بخش های NICU نوزادان و سوختگی کودکان بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز، بخش های جراحی زنان، اورژانس زنان و درمانگاه عمومی بیمارستان علامه کرمی اهواز، مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه، ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی، خانه های بهداشت مویلحه علیا رامشیر، صالح داوود شوش، ام البنین (ع) و امام حسین (ع) و سویسی صالح شهرستان کارون و تأمین تجهیزات پزشکی و وسایل تجهیزاتی و پشتیبانی در سطح شهرستان های تابعه دانشگاه می شود.
سرمست با اشاره به اینکه این پروژه ها نقش مهمی در ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مردم استان خوزستان ایفا خواهند کرد، اضافه کرد: با آغاز به کار این پروژه ها، شاهد افزایش ۸۰ تخت بیمارستانی، توسعه خدمات تخصصی و فوق تخصصی، تجهیز مراکز درمانی و همینطور ارتقای سطح بهداشت عمومی در مناطق مختلف استان خواهیم بود.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، بیمارستان نوید بندر امام خمینی (ره) با مساحت ۱۲ هزار متر مربع و اعتبار ۶۳۰ میلیاردریال در شهرستان ماهشهر راه اندازی شده است.
بخش های NICU نوزادان و سوختگی کودکان بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز با ۳۰ تخت و اعتبار ۲۳۰ میلیاردریال راه اندازی شده اند.
بخش های جراحی و اورژانس زنان بیمارستان علامه کرمی اهواز با ۵۰ تخت و درمانگاه عمومی بیمارستان با مساحت ۲۹۰ متر مربع و مجموعاً اعتبار ۴۰۰ میلیاردریال راه اندازی شده اند.
مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه با مساحت ۷۰۴ متر مربع و اعتبار ۱۲۰ میلیاردریال راه اندازی شده است.
تجهیزات پزشکی با اعتبار یک هزار و ۳۲۲ میلیاردریال و وسایل تجهیزاتی و پشتیبانی تأمین با اعتبار ۵۵۰ میلیاردریال در سطح شهرستان های تابعه دانشگاه تأمین شده اند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~