ارسال ۱۵۱۹ اثر به جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها

ارسال ۱۵۱۹ اثر به جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها

ارسال ۱۵۱۹ اثر به جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها

مدل كودك: دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها با اشاره به ارسال ۱۵۱۹ اثر از سراسر كشور به دبیرخانه هشتمین دوره این جشنواره در گیلان، اظهار نمود: آثار ارسالی، روز یكشنبه تحویل داوران شد.

به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، به نقل از جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، فیروز فاضلی اظهار داشت: با به انتها رسیدن فرصت ارسال آثار جهت شركت در هشتمین دوره جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های كشور، در مجموع ۱۵۱۹ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان این نكته كه بخش اصلی جشنواره شامل مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری است، اظهار داشت: آثار ارسالی در این بخش شامل ۳۹۸ اثر در رشته «تیتر»، ۹۲ «سرمقاله و یادداشت»، ۱۶۴ «خبر»، ۱۲۴ «گزارش»، ۱۱۲ «مصاحبه»، ۱۵۲ «مقاله» و ۱۲۳ «عكس» بوده است.

دبیر هشتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های كشور ادامه داد: در بخش آثار رادیویی و تلویزیونی این دوره از جشنواره ۲۶ اثر و در بخش شعر رضوی هم ۲۹۷ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

فاضلی اضافه كرد: همینطور ۲۴ اثر برای بخش ویژه این دوره از جشنواره با محوریت «گرافیك رضوی در رسانه ها» ارسال شده است.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این كه از میان ۱۵۱۹ اثر ارسالی، هفت اثر هم به علت عدم رعایت شرایط شركت در جشنواره بعنوان آثار غیرمرتبط، كنار گذاشته شد، اظهار نمود: تعداد اثر باقی مانده، روز یكشنبه (۲۷ خرداد ۹۷) تحویل داوران نهایی جشنواره شد.

وی تصریح كرد: تیمی متشكل از اساتید برجسته دانشگاه و فعالان رسانه كشور به انتخاب معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به سرپرستی دكتر حمید ضیائی پرور مدیركل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های این وزارت خانه، هیئت داوران هشتمین دوره جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های كشور را تشكیل می دهند.

هشتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های كشور از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، تیرماه ۹۷ همزمان با دهه كرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می گردد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~