برگزاری كارگاه های مهارت های زندگی برای كودك و نوجوان

برگزاری كارگاه های مهارت های زندگی برای كودك و نوجوان

برگزاری كارگاه های مهارت های زندگی برای كودك و نوجوان

مدل كودك: معاون فرهنگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان از برگزاری دوره های تخصصی مهارت های زندگی ویژه گروه های سنی كودك، نوجوان و خانواده ها در روزهای تابستان اطلاع داد.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل كانون، محمدرضا زمردیان اظهار داشت: آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت های زندگی به كودكان و نوجوانان و آگاه سازی كامل خانواده ها از نیازهای مهم كشور است كه كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان به سهم خود تلاش دارد تا از ظرفیت های موجود در سراسر كشور در جهت رسیدن به این مهم بهره ببرد.
معاون فرهنگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی نه گفتن، چگونگی برقراری ارتباط موثر، روابط والدین و فرزند، مهارت دوست یابی، مسوولیت پذیری و… در مراكز كانون خاطرنشان كرد: در كنار سایر فعالیت های آموزشی و كارگاهی كانون، تابستان امسال شاهد برگزاری دوره های تخصصی ادبی، فرهنگی و هنری با حضور چهره ها و هنرمندان شاخص كشور خواهیم بود.
وی اضافه كرد: این كارگاه ها در رشته های متنوعی چون شعر، داستان نویسی، گویندگی، قصه گویی، كارگردانی، بازیگری فیلم و نمایش، رباتیك و… برگزار می گردد.
معاون فرهنگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان بیان كرد: علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیش تر به مراكز فرهنگی هنری كانون در سراسر كشور، پایگاه خبری كانون پرورش فكری به نشانی www.kanoonnews.ir و در تهران به مركز آفرینش های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب رجوع كنند و یا با شماره تلفن های ۸۸۹۷۱۳۶۴ و ۸۸۹۷۱۳۶۶ تماس بگیرند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~