كرونا مصرف چه محصولاتی را در میادین میوه و تره بار افزایش داد؟

كرونا مصرف چه محصولاتی را در میادین میوه و تره بار افزایش داد؟

كرونا مصرف چه محصولاتی را در میادین میوه و تره بار افزایش داد؟

به گزارش مدل كودك مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری از افزایش ۴۱ درصدی فروش محصولات میادین میوه و تره بار در فروردین ماه سال جاری آگاهی داد و اظهار داشت: مركبات از بیشترین تقاضا فروش برخوردار بود.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینكه در فروردین ماه مركباتی همچون پرتقال، لیموتُرش و لیموشیرین در میادین میوه و تره بار با افزایش تقاضا رو به رو بودند، اضافه كرد: با وجود افزایش تقاضا، با تدابیر و تمهیداتی كه قبل از شروع سال جاری به كار گرفته بودیم، سعی كردیم تا نیاز شهروندان به این محصولات را برطرف نماییم. وی با اشاره به اینكه شهروندان همزمان با شیوع ویروس كرونا به خرید انواع مركبات و محصولاتی همچون سیر و پیاز روی آوردند و حتی محصولی همچون زنجبیل نیز در سبد خرید خانواده ها قرار گرفت، اظهار نمود: به همین دلیل، مركبات، سیر و پیاز را می توان از محصولات پرطرفدار دوران كرونا نام برد. راد با اعلان اینكه البته فروش محصولاتی همچون سیب درختی شامل سیب زرد و قرمز، سیب زمینی و موز نیز در فروردین ماه از افزایش چشمگیری برخوردار بودند، اشاره كرد: تامین این محصولات در چارچوب عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار و تمدید طرح فروش نوروزی و ارائه خدمات بدون وقفه میادین میوه و تره بار در روزهای نوروز، بر روی كنترل قیمت این محصولات در سطح شهر مؤثر بود. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینكه فارغ از اینكه شهروندان نسبت به كدام محصولات اقبال بیشتری دارند و از چه محصولی كمتر استقبال می كنند، میادین میوه و تره بار انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات و نیز سایر كالاهای مورد نیاز شهروندان را عرضه می كنند، اشاره كرد: تمام تلاش خودرا به عمل آورده ایم تا فاصله ۴۰ درصدی اختلاف قیمت میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت های سطح شهر را برای كمك به اقتصاد خانوارهای پایتخت حفظ نماییم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~