مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با كرونا

مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با كرونا

مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با كرونا

مدل كودك: نمایندگان وزارت بهداشت با حضور در گروه خودروسازی سایپا، اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا در مقابله با كرونا را تأیید كرده و آنرا مثبت ارزیابی كردند.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر به نقل از سایپا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی تهران و معاون اجرایی بهداشت دانشگاه علوم پزشكی ایران با حضور در جلسه ستاد مقابله با كرونای گروه خوروسازی سایپا و بازدید از وضعیت سالن های تولیدی به بررسی پروتكل های اجرایی و اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا پرداختند. در این بازدید سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تجلیل از عملكرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در مجاهدت مبارزه با كرونا، بر لزوم همكاری دوجانبه با این وزارتخانه در امتداد مقابله با شیوع این بیماری اصرار كرد و از برنامه ریزی ویژه سایپا برای صیانت از سلامت كاركنان و كنترل شیوع این ویروس در زمان شروع به كار مجدد كارهای تولیدی آگاهی داد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی تهران نیز ضمن قدردانی از عملكرد سایپا و ستاد مبارزه با كرونای این گروه در اجرای كامل پروتكل های بهداشتی اظهار داشت: كارهای مؤثر و پیش بینی های هوشمندانه در گروه سایپا نقش پررنگی در كاهش شیوع این ویروس در سطح كاركنان این واحد بزرگ صنعتی داشته است. بابك عشرتی افزود: امیدواریم با تداوم اجرا و استمرار اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی در سایپا، همزمان با حفظ سلامت كاركنان، گام های اولیه تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹ برداشته شود.
وی ادامه داد: فعالیت مجدد در خطوط تولیدی و سطح كارخانه ها با رعایت موارد بهداشتی و اصول مهندسی كه كمترین تداخل انسانی را به همراه داشته باشد امكان پذیر خواهد بود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~