برقراری پرواز فوق العاده برای بازگرداندن مسافران ایرانی از تركیه

برقراری پرواز فوق العاده برای بازگرداندن مسافران ایرانی از تركیه

برقراری پرواز فوق العاده برای بازگرداندن مسافران ایرانی از تركیه

برای رفع مشكل بازگرداندن مسافران ایرانی از تركیه، پروازهای فوق العاده هواپیمایی ماهان، آسمان و ایران ایرتور در راه تركیه به تهران برقرار شده است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، با عنایت به اعمال محدودیت های جدید کشور ترکیه و بسته شدن مرزهای این کشور، خیلی از ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی مجبور به لغو پروازهای خود شده اند. اما برای رفع مشکل بازگرداندن مسافران ایرانی از ترکیه، پروازهای فوق العاده هواپیمایی ماهان، آسمان و ایران ایرتور در راه ترکیه به تهران برقرار شده است.
خرید بلیط پرواز استانبول به تهران با آپ
اپلیکیشن آپ به شما کمک خواهد نمود به آسانی بلیط سفر خویش را تهیه کنید. کافیست این اپلیکیشن را از بازار، گوگل پلی و یا سایت آسان پرداخت دانلود کنید و از راه سرویس خرید بلیط هواپیما، نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید.
زمانبندی حرکت پروازهای فوق العاده به شرح زیر است؛
* پرواز فوق العاده ماهان (از استانبول به تهران) از سه شنبه ۹۹/۰۴/۳۱ تا جمعه ۹۹/۰۵/۰۳ به صورت مرتب برقرار است. پرواز ماهان در صورت عدم تأخیر در ساعت ۲۰: ۳۰ به وقت محلی فرودگاه استانبول را ترک و ساعت ۰۰: ۵۵ صبح در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهد نشست.
* پرواز فوق العاده ایران ایرتور (استانبول به تهران) فقط روزهای چهارشنبه ۹۹/۰۵/۰۱ و جمعه ۹۹/۰۵/۰۳ مقرر است. پرواز ایران ایرتور در صورت عدم تأخیر در ساعت ۱۰: ۲۰ به وقت محلی فرودگاه استانبول را ترک و ساعت ۱۵: ۲۰ صبح در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهد نشست.
* پرواز فوق العاده آسمان (از استانبول به تهران) شنبه ۹۹/۰۵/۰۴ در صورت عدم تأخیر در ساعت ۱۶: ۱۵ به وقت محلی فرودگاه استانبول را ترک و ساعت ۲۰: ۳۰ صبح در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهد نشست.
چنانچه قصد خرید و رزرو پروازهای فوق العاده استانبول به تهران را دارید، می توانید همین حالا از راه اپلیکیشن آپ اقدام کنید. تعهد ما در بخش پشتیبانی مشتریان، فراهم آوردن بهترین خدمات برای شماست. هر مشکلی که داشته باشید ما آماده شنیدن آن هستیم. کافیست با مرکز تماس آپ ۰۲۱-۸۳۳۳۳ تماس بگیرید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~