علی بابا اسپانسر مسابقات ملی داده كاوی دانشگاه امیر كبیر شد

علی بابا اسپانسر مسابقات ملی داده كاوی دانشگاه امیر كبیر شد

علی بابا اسپانسر مسابقات ملی داده كاوی دانشگاه امیر كبیر شد

به گزارش مدل كودك علی بابا، رتبه یك فروش بلیط سفر، همواره حامی رویدادهای دانش بنیان و علمی بوده و هست و اسپانسری رویدادهای علمی و دانشگاهی بسیاری را در سابقه خود دارد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، حالا علی بابا، رتبه یك فروش بلیط سفر، اسپانسر اصلی دومین دوره مسابقات ملی داده كاوی دانشگاه صنعتی امیركبیر شده و با طرح چالشی فنی درصدد محك زدن مغزهای جوان و پویا شده است.
این رویداد با هدف شناسایی الگوها و برقرارسازی رابطه ها، ابتدای بهمن ماه به همت انجمن علمی دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیركبیر و با هدف سنجش و ارتقا سطح علمی دانشجویان كشور در حوزه علم داده، ابتدای بهمن ماه سال جاری برگزار گردید.

اولین دوره این مسابقات در مهرماه سال ۹۶ برگزار گردید و امسال هم با برگزاری دومین دوره این مسابقات مقرر است علاقه مندان این حوزه به چالش كشیده شوند.
این دوره از مسابقات شامل دو مرحله است و علاقه مندان در تیم های ۳ نفره به بررسی و حل مسائل مطرح شده در مورد داده ای كه از جانب تیم فنی علی بابا در اختیار آنها قرار گرفت، پرداختند.
برگزیدگان مرحله اول به مرحله دوم راه می یابند و درنهایت طی مراسم اختتامیه كه در آمفی تئاتر دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیركبیر برگزار می شود، تیم ها با عرضه گزارشی از فعالیت های خود در طول مسابقه، توسط تیم داوری علی بابا، امتیاز دهی خواهند شد و ۳ تیم برتر معرفی می گردند.
نتایج مرحله اول در روز ۲۲ بهمن، شروع مرحله دوم در روز ۲۳ بهمن ماه و اتمام مهلت مرحله دوم روز ۷ اسفندماه خواهد بود. برنامه اختتامیه و اهدای جوایز هم در روز ۱۳ اسفندماه است.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~