جشنواره ملی حكمت و نیایش برگزار می گردد

جشنواره ملی حكمت و نیایش برگزار می گردد

جشنواره ملی حكمت و نیایش برگزار می گردد

مدل كودك: مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اظهار داشت: جشنواره ملی حكمت و نیایش با محوریت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در چارچوب جشنواره های آیات در استان تهران انجام می شود.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، به نقل از جشنواره حكمت و نیایش احد جاودانی اظهار نمود: این جشنواره با همكاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار و با محتوای صرفاً عترت برگزار می گردد.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی آثار برتر پژوهشی، علمی و ادبی دانست و اضافه كرد: این جشنواره كمك شایانی در امتداد فعال تر شدن محققان، ادیبان، هنرمندان، مؤسسات فرهنگی می كند.
جاودانی اشاره كرد: تقویت مبانی دینی و بنیان های اخلاقی با محوریت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، ترغیب و حمایت پژوهشگران، استادان، هنرمندان و فعالان در حوزه معارف و مفاهیم عترت طاهره (ع)، تقویت گفتمان دینی در حوزه عترت (ع)، جریان سازی و رشد و رونق آثار پژوهشی، ادبی و هنری، توجه هرچه بیشتر محققان و پژوهشگران به فعالیت در عرصه های مختلف ادبی و هنری خواهد داشت.
وی ابراز امیدواری كرد با پشتیبانی مراكز علمی و حضور اساتید در این عرصه، جشنواره شاهد دریافت آثار برگزیده و حضور علاقه مندان باشد.
دبیر جشنواره حكمت و نیایش، بیان كرد: این جشنواره در بخش های پژوهشی، هنری و آواها و خوانش ها برگزار می گردد.
بگفته جاودانی علاقه مندان می توانند در بخش پژوهشی با ارسال پایان نامه، رساله، كتاب، ترجمه و تصحیح نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، شعر و داستان را به دبیرخانه ارسال كنند؛ همین طور در بخش هنری دبیرخانه جشنواره آثار خوش نویسی و پوستر، فیلم های داستانی، نماهنگ كوتاه و بلند را دریافت می كند.
وی ادامه داد: در بخش آوایی باز خطبه خوانی نهج البلاغه و نیایش خوانی صحیفه سجادیه اجرا می شود.
بگفته جاودانی، آثار باید مربوط به بازه زمانی ۱۰ سال قبل باشند و آثار مربوط به امسال باز در بخش ویژه تقدیر می شود.
مهلت ارسال آثار اختتام فروردین ماه سال ۹۸ است و علاقه مندان می توانند برای شركت در جشنواره حكمت و نیایش به سایت دبیرخانه جشنواره به نشانی www.hekmatoniayesh.com بازگشت كنند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~