شركت تبلیغاتی كی نگار طراحی لوگو ، چاپ كاتالوگ ، طراحی بسته بندی و تولید ساك دستی

شركت تبلیغاتی كی نگار طراحی لوگو ، چاپ كاتالوگ ، طراحی بسته بندی و تولید ساك دستی

شركت تبلیغاتی كی نگار طراحی لوگو ، چاپ كاتالوگ ، طراحی بسته بندی و تولید ساك دستی

مدل كودك: طراحی لوگوی مدرن از ظرافت بیشتری نسبت به لوگوهای كلاسیك برخوردار است و نیز با زوایا و اشكال هندسی ساده تری طراحی می شوند.

طراحی لوگو در کی نگار

لوگو در کی نگار با تلفیق سبک کلاسیک و مدرن طراحی میشود تا علاوه بر جذابیت، اصول اولیه لوگو را نیز در بگیرد. طراحی لوگو در ایران به مانند هنر فرش از قدمتی باستانی وافتخاراتی شگرف برخوردار است اما امروزه تاریخ این هنر به دست فراموشی سپرده شده است. ما تمام توان خود را به کار بستیم تو بتوانیم به نوبه خود این هنر را زنده و سربلند نگهداریم.

 

انواع طراحی لوگو، کلاسیک، مدرن و تلفیقی

 

طراحی لوگو کلاسیک چیست؟

طراحی لوگو کلاسیک دارای ابعاد و زوایایی منحصر به فرد است که اشکالی خاص و جذاب را به وجود می آورد. در زمان باستان از نمادهای زیادی در تمدن ها استفاده شده است که خیلی از آنها را میشود در کشورهایی چون مصر، یونان، هندوستان، ایران و … مشاهده کرد که آنها را به شکل های مختلفی چون مجسمه های سنگی و .. به وجود می آورند.

طراحی لوگو مدرن چیست؟

طراحی لوگو مدرن از ظرافت بیشتری نسبت به لوگوهای کلاسیک برخوردار است و نیز با زوایا و اشکال هندسی ساده تری طراحی میشوند. امروزه در عصر تکنولوژی پیچیدگی های زیادی برای مردم وجود دارد و به همین خاطر اشکال ساده تر بیشتر از قبل در ذهن جای میگیرند.

 

طراحی لوگو با تلفیق کلاسیک و مدرن چه شکلی به خود می گیرد.

همانطور که صحبت شد طراحی لوگو در کی نگار با تلفیق سبک کلاسیک و مدرن صورت میگیرد و دلایل ما برای این سبک از طراحی، خلق اشکالی نوین در طراحی لوگو است. در واقع ما با بهره گیری از اشکال و زوایای کلاسیک به نتایجی در طراحی یک لوگو میرسیم سپس با ترکیب آن با سبک مدرنیته لوگو تلفیقی را به وجود می آوریم.

 

طراحی بسته بندی خلاقانه

طراحی بسته بندی در ایران نزدیک یه یک دهه است که مورد توجه شرکت ها قرار گرفته است. سابق اغلب یا طرح ها خیلی ساده بودند یا از برندهای خارجی کپی میشدند. در کی نگار ما تصمیم به ارائه طراحی بسته بندی های خلاق و مدرن گرفتیم و در این راستا تحقیقات بسیاری به عمل آوردیم و امروزه در طراحی بسته بندی شاخصه های زیادی برای ارائه داریم که میتواند تحولی چشم گیر در صنعت بسته بندی میهنمان به وجود بیاورد.

 

طراحی بسته بندی خلاق چیست؟

وقتی نام خلاقیت به میان می آید بحث یک مقدار فراتر از جذابیت میشود. در واقع طراحی بسته بندی خلاق به طراحی چند وجهی در بسته بندی میگویند که در مرحله اول جذابیت داشته باشد و همچنان بهای تمام شده زیادی نداشته باشد و از همه مهم تر در خور بازار و فرهنگ آن مرز و بوم باشد.

 

ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی های تبلیغاتی دارای سبک های مختلف با کارایی فراوان هستند. امروزه فروشگاههای لوکس و متوسط  در سراسر جهان از ساک دستی های شیک برای ارائه اجناس خود استفاده می کنند. ما می توانیم مجموعه ای فراوان از ساک دستی ها را درآمرتات بگ به شما ارائه دهیم.

 

ساک دستی گلاسه

ساک دستی یا ساک خرید گلاسه با بکار گیری از کاغذهای گلاسه در گرماژ مختلف ساخته میشود که علاوه بر کاربرد آنها در فروشگاه ها برای ارائه اجناس در برخی از لوازم التحریرها یا فروشگاههای کادو ارئه میشوند به طور مثال در ولنتاین تعداد زیادی از این ساک دستی های گلاسه به فروش عام میرسند.

ساک دستی کرافت

ساک دستی کرافت نسبت به ساک دستی های گلاسه از قدمت بیشتری بر خوردارند زیرا اولین ساک دستی های به وجود آمده در جهان از جنس کاغذهای کرافت بوده اند. پاکت کاغذی کرافت به دلیل تجزیه آسان در طبیعت، محبوبیت زیادی در بین علاقه مندان به محیط زیست را داراست. به گونه ای که در برخی از کشورهای اروپایی فروشگاهها فقط اجازه استفاده از کاغذ کرافت را دارا هستند.

 

چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ معمولا با سیستم افست انجام میشود و زمانی یک کاتالوگ میتواند زیبا باشد که طراحی قابل قبول و استانداردی دربحث دستگاه های چاپ داشته باشد. معمولا چاپ کاتالوگ را میتوان در چاپخانه های زیادی به انجام رسانید.

 

چاپ کاتالوگ کاربردی

کاتالوگ کاربردی را میشود با ابزارهای مختلفی چون محتوای مفید و عکاسی با کیفیت و همچنین استفاده از کاغذهای مرغوب به سرانجام رساند. استفاده از رنگبندی صحیح و مناسب یا صنعت چاپ در این راستا بسیار مفید واقع میشود. نکته بسیار مهم در در کاتالوگ کاربردی سادگی است. منظور از ساده بودن صرفاً ابتدایی بودن سبک طراحی و رنگبندی نیست بلکه زیبا بودن در عین سادگی است.

 

چاپ کاتالوگ ارزان قیمت یا گران قیمت!؟

این موضوع بستگی به شرایط مکانی و جوی دارد که قرار کاتالوگ در آن جا ارائه گردد. بعضی از شغل ها نیاز مند یک کاتالوگ لوکس هستند و چاپ یک کاتالوگ ارزان قیمت برای آنها میتواند خیلی مضر واقع شود و حتی نبود آن کاتالوگ بهتر از بودنش هست. اما در بعضی کارها یک کاتالوگ معمولی هم میتواند مثمر ثمر واقع شود اما پیشنهاد میشود در صورت نبود بودجه برای چاپ کاتالوگ از بروشور با کیفیت استفاده شود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~