داكت اسپلیت بوش اینورتر كانالی

داكت اسپلیت بوش اینورتر كانالی

داكت اسپلیت بوش اینورتر كانالی

مدل كودك: وب سایت بوش اسپلیت، مبادرت به تهیه بهترین و جدیدترین دستگاه های داكت اسپلیت كانالی و فروش اینترنتی آن با گارانتی معتبر و رسمی آنلاین سرویس ۲۴ كرده است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، داكت اسپلیت بوش اینورتر یكی از انواع سیستم های تهویه مطبوع هوا جدید در جهان بوده و امروزه بطور فزاینده ای مورد توجه خریداران و سازندگان واحدهای مسكونی و اداری قرار گرفته است. این سیستم ها جز اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود است. داكت اسپلیت كانالی بوش ساخته شده توسط شركت بوش همانند اسپلیت دیواری از یك یونیت داخلی در سقف كاذب و یك یونیت خارجی (كندانسور) تشكیل شده كه توسط لوله های مسی به یكدیگر متصل می شوند.
كندانسور قسمت بیرونی دستگاه است كه در فضای بیرون از منزل نصب می شوند و سازگار با هر شرایط جوی محیطی است، بنابرین در صورت داشتن سقف كاذب مناسب، همچون چاره ها، استفاده از دستگاه های داكت اسپلیت است كه علاوه بر تأمین سرمایش و گرمایش محیط بوسیله كویل DX، امكان تأمین هوای تازه مورد نیاز را خواهد داشت و باز برای كاهش هزینه انرژی در زمستان (با توجه به كمتر بودن هزینه گاز نسبت به برق در ایران) می توان از كویل آب گرم استفاده نمود.
سیستم گرمایش در داكت اسپلیت بوش می تواند از كویل آبگرم كه توسط موتور خانه یا پكیج گرمایشی آبگرم را دریافت می كند استفاده نماید. یونیت داخلی بوسیله كانال های مخصوص، هوای سرد و گرم را به اتاق ها و فضاهای مستقل انتقال می دهد. از دیگر خاصیت های داكت اسپلیت های كانالی بوش فضای كمتر اشغال شده به علت نصب در سقف است. از فاكتورهای مهم در داكت اسپلیت كانالی بوش میزان مصرف انرژی آنهاست كه با استفاده از برچسب انرژی می توانید راندمان دستگاه را با عنایت به انرژی مصرفی مشخص كنید. كمپرسور اینورتر و معمولی تأثیر مستقیم بر مصرف انرژی دستگاه دارد.
داكت اسپلیت بوش در ظرفیت ۱.۵ الی ۵ تن موجود بوده كه برق مصرفی دستگاه، تا ظرفیت ۳ تن تك فاز، و در ظرفیت های ۴ و ۵ تن ۳ فاز هستند. كمپرسورها مورد استفاده در دستگاه های بوش از نوع روتاری بوده و در دو مدل معمولی و دی سی اینورتر هستند.
دستگاه های داكت اسپلیت بوش در سایزهای ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۳۰۰۰۰، ۳۶۰۰۰، ۴۵۰۰۰، ۵۴۰۰۰، ۶۰۰۰۰، ۷۶۰۰۰، ۹۰۰۰۰ و ۹۶۰۰۰ Btu/h ( یك ونیم تن تا ۸ تن) به بازار عرضه می گردند (تا ظرفیت ۳ تن تك فاز، و در ظرفیت های ۴ تن به بالا ۳ فاز هستند.)
انواع داكت اسپلیت بوش اینورتر ۲۴۰۰۰
داكت اسپلیت كانالی بوش به ۳ گروه با فشار استاتیكی كم و متوسط و زیاد تقسیم می شوند:
فشار استاتیكی كم (Low Static Pressure): معمولاً در فضاهایی كه حداقل كانال كشی و دمندگی و صدا مورد انتظار كارفرما است و یا بار برودتی فضا مقدار كمی است و علاوه بر آن كنترل دما بایستی در درون همان فضا صورت گیرد از مدل Low Static Duct استفاده می شود كه با حداقل كانال كشی ممكن و قالبا در حد رابط بین دهنه پرتاب باد دستگاه و دریچه پرتاب و یا حتی بدون كانال كشی و به كمك برزنت به دریچه پرتاب باد وصل می گردد. مثل اتاق خواب یا.Silent room
عموماً مدلهای كم فشار در سایز ۷۰۰۰، ۹۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۱۴۰۰۰ و ۱۸۰۰۰ و در بعضی برندها تا سایز ۲۴۰۰۰ هم بصورت كم فشار عرضه می شود.
فشار استاتیكی متوسط (Normal Static pressure): این مدلها برای فضاهایی كه محدودیت كمتری نسبت به صدا و ابعاد دارند استفاده می شود و با در نظر گرفتن میزان افت فشار به وجود آمده در داخل كانال به آن وصل می گردد و معمولاً برای اتاق های بزرگ و سالن نشیمن و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.
مدل های فشار استاتیكی متوسط عموماً در سایزهای ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ و در بعضی برندها ۳۶۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ به بازار عرضه می شود.
فشار استاتیكی بالا (High Static Pressure): از این مدلها برای فضاهایی كه كانال كشی زیادتری دارند و یا دمندگی قوی تری مورد نیاز است با رعایت استانداردهای صدا و افت فشار استفاده می شود. مثل سالن پذیرایی بزرگ و یا فروشگاه ها و تالارها و كارگاه ها
و در سایزهای ۲۴۰۰۰، ۳۰۰۰۰، ۳۶۰۰۰، ۴۵۰۰۰، ۵۴۰۰۰، ۶۰۰۰۰، ۷۶۰۰۰، ۹۰۰۰۰ و ۹۶۰۰۰ Btu/h به بازار عرضه می گردند.
بایستی توضیح داد كه استفاده از كویل آبگرم در دستگاه های با فشار استاتیكی كم امكان پذیر نیست و سبب افت شدید فشار استاتیكی یا همان (خفگی) و لطمه دیدیگی دستگاه می شود و در مدلهای فشار استاتیكی متوسط و بالا منوط به تعیین دقیق افت فشار دستگاه است. همین طور تعیین نوع كویل و ظرفیت آن نسبت به موقعیت جغرافیای محل نصب دستگاه و دمای مورد نیاز قابل محاسبه است.
وب سایت بوش اسپلیت مبادرت به تهیه بهترین و جدیدترین دستگاه های داكت اسپلیت كانالی و فروش اینترنتی آن با گارانتی معتبر و رسمی آنلاین سرویس ۲۴ كرده است.
تجربه و كیفیت خدمات ما ضمانت اعتماد و اطمینان شما خواهد بود.
مزایای استفاده از خدمات سپس فروش آنلاین سرویس ۲۴:
– بهره مندی از مزایای پوشش تعویض كالا.
– حسن سابقه در پشتیبانی بیشتر از ۱۱ هزار مشترك.
خدمات سپس فروش مورد تأیید توسط متخصصان، مجامع و اتحادیه ها.
– استفاده از قطعات ارجینال در دوره خدمات و سپس آن.
– گستره پهناور مناطق تحت پوشش به پشتوانه ۱۰۰۰ نمایندگی در سراسر ایران.
– دارای گواهینامه ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ ISO در سیستم مدیریت خدمات سپس فروش.
-كیفیت بالای خدمات سپس فروش به گواه ۱۵ سال سابقه حضور درخشان در نمایش خدماتی استاندارد و شایسته مشتریان برندهای برتر.
تلفن فروش: ۰۸۷۳۴۲۱۶۸۳۵
كارشناس فنی: ۰۹۱۲۰۲۱۱۷۱۰
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~