مدیرعامل خبر داد تعمیرات موفقیت آمیز پالایشگاه روغن سازی ایرانول بعد از ۲۰سال

مدیرعامل خبر داد تعمیرات موفقیت آمیز پالایشگاه روغن سازی ایرانول بعد از ۲۰سال

مدیرعامل خبر داد تعمیرات موفقیت آمیز پالایشگاه روغن سازی ایرانول بعد از ۲۰سال

به گزارش مدل كودك مدیرعامل شركت نفت ایرانول از انجام موفقیت آمیز اورهال (تعمیرات اساسی) تمام واحدهای پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان بعد از ۲۰ سال در سال رونق تولید با هدف افزایش تولید اطلاع داد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر و به نقل از شركت نفت ایرانول، عیسی اسحاقی در جلسه شورای مدیران پالایشگاه آبادان كه با حضور دكتر افضلی عضو هیات مدیره و قائم مقام شركت برگزار شد، ضمن تشكر از تمام همكاران این پالایشگاه كه درگرمای زیاد با همدلی و خرد جمعی كار بزرگی انجام دادند، اظهار داشت: انجام این تعمیرات اساسی توسط كارشناسان و مهندسان داخلی و با صرفه جویی میلیون ها تومان كه منجر به افزایش ۴۰ درصد تولید شده قابل تقدیر است.
وی اضافه كرد: این تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه آبادان در تولید و فروش محصولات جانبی و محصولات نهایی تاثیر بسزایی دارد.
اسحاقی خاطرنشان كرد: با عنایت به گرفتگی شدید برج ها و مبدل ها و روند الزامی كاهش خوراك و توقف های مختلف و در نتیجه پایین آمدن حجم تولید، با برنامه ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی تعمیرات اساسی (اورهال) از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه سال جاری در پالایشگاه روغن سازی آبادان آغاز و واحد یك این پالایشگاه در سرویس قرار گرفت.
وی اضافه كرد: این اورهال با همكاری تمامی پرسنل تعمیرات، عملیات و HSE و مجموعاً ۱۵۰ نفر نیروی كار و با ۹۰۰۰۰ نفر ساعت كار انجام شد و با قرار گرفتن واحدهای این پالایشگاه در سرویس انشاالله در سال رونق تولید شاهد افزایش تولید این پالایشگاه خواهیم بود.
مدیرعامل شركت نفت ایرانول بیان كرد: خوشبختانه با اجرای بیشتر از ۳۰۰ پروژه طی ۵ سال گذشته در پالایشگاه آبادان و اورهال انجام شده، پالایشگاه آبادان نوسازی شده است.
اسحاقی در ادامه به بعضی از اقدامات انجام شده در پالایشگاه آبادان طی چند سال گذشته اشاره نمود و اظهار داشت: در پالایشگاه آبادان به علت اینكه حدود ۸۰ سال از عمر آن می گذرد بازسازی های لازم انجام شد همچون توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند در این مجموعه بعد از حدود ۳۶ سال، راه اندازی كولینگ تاور (برج خنك كننده) آبادان و استقلال برق پالایشگاه آبادان كه این پروژه ها در بهبود وضعیت آن موثر بوده است.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~