چهارمین همایش جایزه حقوق بشر آمریكایی برگزار می گردد

چهارمین همایش جایزه حقوق بشر آمریكایی برگزار می گردد

چهارمین همایش جایزه حقوق بشر آمریكایی برگزار می گردد

مدل كودك: ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریكایی روز ۱۲ تیر ماه چهارمین جشنواره بین المللی و جایزه ملی حقوق بشر آمریكایی را برگزار می نماید.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، به نقل از دبیرخانه این جشنواره، اسماعیل آجرلو- دبیر این ستاد – ضمن اعلام این خبر اضافه كرد: برای چهارمین سال پی در پی جشنواره و همایش بین المللی حقوق بشر آمریكایی در روز ۱۲ تیرماه و همزمان با روز ملی افشای حقوق بشر آمریكایی برگزار می گردد.
آجرلو اضافه كرد: امسال این رویداد علمی- هنری در چارچوب «جایزه ملی حقوق بشر آمریكایی» طراحی و اجرا می شود. بدین ترتیب كه در هر یك از گرایش های هنری، حقوقی و علمی، تولیدات تلویزیونی، رسانه های اجتماعی، فعالان سیاسی – اجتماعی، كارگروه های تخصصی در دبیرخانه تشكیل شده و به رصد و شناسایی افراد شاخص در زمینه مقابله با حقوق بشر آمریكایی می پردازد و سپس در چارچوب جایزه و نشان ملی معرفی و تقدیر می شود.
آجرلو با قدردانی از همه كارشناسانی كه در شناسایی فعالیت ها و افراد شاخص و جوان مدنظر با دبیرخانه جایزه ملی حقوق بشر آمریكایی همكاری نموده اند به شكل ویژه حوزه هنری انقلاب اسلامی مركز و البرز، سازمان فضای مجازی سراج، مركز آفرینش های هنری بسیج، قرارگاه رسانه ای مناسبت های انقلاب اسلامی صدا و سیما، مركز وكلای قوه قضاییه را یاد شده قرار داده و قدردانی نمود.
چهارمین همایش بین المللی و نخستین جایزه ملی «افشای حقوق بشر آمریكایی» روز ۱۲ تیرماه ساعت ۱۷: ۳۰ در تهران، تالار اجتماعات حوزه هنری برگزار می گردد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~