وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: گذر فرهنگ و هنر راهكاری برای ممانعت از كوچ هنرمندان است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: گذر فرهنگ و هنر راهكاری برای ممانعت از كوچ هنرمندان است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: گذر فرهنگ و هنر راهكاری برای ممانعت از كوچ هنرمندان است

به گزارش مدل كودك وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت آمایش استان ها اصرار كرد و اظهار داشت: مهمترین مسئله امروز كه موجب كوچ هنرمندان و فرهنگوران می شود، بحث معیشتی، اشتغال، اقتصاد فرهنگ و هنر است كه با طرح هایی همچون گذرهای فرهنگ و هنر و شهرهای خلاق نسبت به حل آن اقدام می نماییم كه در شیراز گذر فرهنگ و هنر یك و ۲ آماده افتتاح است.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، سید عباس صالحی پنج شنبه ۱۸ مهر در دیدار با كاركنان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، با تاكید بر حفظ جایگاه مرجعیتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مركز و استان ها، اظهار داشت: حفظ این جایگاه باید به شكلی كه سایر نهادها احساس كنند كه با نهاد درجه یك مواجهند.
او افزود: كاركرد و جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای ملی و استانی تعریف خودش را آن طور كه باید پیدا نكرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه كوتاه مدت به تغییراتی بودجه ای را ممكن ندانست و درعین حال اعلام نمود: كارهایی انجام می دهیم كه جایگاه این وزارتخانه در مركز و استان جایگاه مناسبی پیدا كند و موقعیت هایی ایجاد شود كه به این جایگاه مهم دست یابیم.
صالحی با اشاره به اینكه همیشه چانه زنی چاره نیست، بلكه كاركردها مقدم بر چانه زنی است، اضافه كرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان دبیر شورای اطلاع رسانی و ادارات كل بعنوان دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان ها مشخص شود و در فضای مجازی راهبری شورای اطلاع رسانی استان ها شكل گیرد.
وی با یادآوری این كه تفاهم نامه با سازمان فضای مجازی به امضا رسید و ادارات كل رئیس كمیته های فضای مجازی استان ها خواهند بود، افزود: اگر در ادارات كل بتوانیم فضای مجازی را بعنوان ستاد و قرارگاه در نظر بگیریم در دهه آینده، تاثیر گذار خواهیم بود و اگر بتوانیم خوب در این فضا جایگاه داشته باشیم، تصور گذشته حذف می شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~