قالیشویی مناسب، خاصیت ها و راه های انتخاب آن

قالیشویی مناسب، خاصیت ها و راه های انتخاب آن

قالیشویی مناسب، خاصیت ها و راه های انتخاب آن

مدل كودك: با زیاد شدن مشغله كاری و بالا بودن حجم كار، ضرورت استفاده از یك موسسه نظافت حرفه ای بیشتر حس می شود. آچاره انتخابی مناسبی برای قالیشویی می باشد.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، به روزهای پایانی سال نزدیك می شویم و تب خانه تكانی و پیدا كردن قالیشویی و مبل شویی مناسب داغ است. حال و هوای عید یادآور ماهی قرمز و سبزه و خرید پیش از سال تحویل است. از روزهایی كه با ذوق برای شستن قالی ها به حیاط رفته و روی كف و آب ازطرفی به طرف دیگر سر می خوردیم خیلی نمی گذرد.
معمولاً هر سال یا هر دو سال یكبار به سراغ شستشو مبل ها و فرش های منزل می رویم. با زیاد شدن مشغله كاری و بالا بودن حجم كار، ضرورت استفاده از یك موسسه نظافت حرفه ای بیشتر حس می شود. اما خاصیت های قالیشویی های آچاره چیست؟ در این مقاله شما را با المان های موثر آشنا می نماییم.

مشاوره اصولی در قالیشویی مناسب

شستشو اسلامی قالیشویی مناسب
خدمات دیگر و تیم پشتیبانی قالیشویی مناسب
قالی ها دستباف كه بیشتر اثری هنری محسوب می شوند تا كالایی جهت استفاده روزانه معمولاً قیمت و ارزش بالایی دارند. در این موارد بهترین كار كمتر شستن این كالاهای نفیس است. بجای شستن بهتر است با استفاده از جاروبرقی یا شامپو فرش های با كیفیت با كمترین لطمه به نظافت آنها بپردازیم. خدمات دیگری كه قالیشویی های حرفه ای و مناسب ارائه می دهند، رفوگری و ترمیم است. باتوجه به مهارت متخصصین آن نتیجه های متفاوتی حاصل می شوند.
از یك مبل شویی مناسب چه انتظاراتی داشنه باشیم
بسیاری از قالیشویی های بزرگ در كنار خدمات شستشوی فرش خدماتمبل شویی (با دستگاه) را نیز ارائه می دهند. همین طور شركت هایی بطور تخصصی به نظافت منزل و میل شویی مناسب در محل بطور اختصاصی پرداخته اند. برای گرفتن این نوع خدمات كافی است بوسیله سایت آچاره یا اپلیكیشن آن مبادرت به ثبت سفارش كرده و از خدمات حرفه ای مبل شویی استغاده كنید.
مراحل شستشو فرش در قالیشویی مناسب
استفاده از خدمات قالیشویی مراحلی دارد كه با رعایت كردن اصولی و درست این مراحل بهترین نتیجه برای ما حاصل می شود.
پیدا كردن قالیشویی مجاز مرحله نخست از این مراحل است. بسیار مهمست كه بدانیم قالی های نفیس و فرش هایمان را به چه شركتی و با چه سابقه كاری می سپاریم. بهترین كار استفاده از تجربه دیگران و تماس با صنف قالیشویی شهر برای اطمنیان از مجاز بودن آن شركت است.
مرحله بعدی ثبت سفارش است. هنگام انتخاب قالیشویی مورد نظر و با تماس با آن مركز، مشاوری برای دیدن فرش و ثبت سفارش به محل مورد نظر شما فرستاده می شود. مشاور با برسی نوع و اندازه و تعداد فرش ها و باتوجه به خدمات مورد نیاز قیمت را طبق تعرفه صنف قالیشویی به شما اعلام می كند. البته با اینكه بطور كلی قیمت باتوجه به تعرفه صنف تعیین می شود اما گاهی باتوجه به جنس فرش یا دستباف و قیمتی بودن آن و یا حتی خدمات اضافه یا لطمه پذیربودن قالی قیمت متغییر شده و به صورت توافقی تعیین می گردد.
در ادامه قالی ها تحویل گرفته می شوند و به محل شستشو برده شده و بعد از طی مراحل شستشو در زمان تعیین شده به مشتری بازگردانده می شوند. در تمامی این مراحل تیم پشتیبانی آماده خدمت رسانی و راهنمایی هستند.
خشكشویی و پاك كردن انواع لكه های لباس
پاك كردن لكه ها اصولی دارد كه در ادامه برای شما آورده ایم. برای پاكسازی لكه بهتراست ابتدا از پشت لكه شروع كنید با این كار از پخش شدن آن جلوگیری می كنید. همانند قالیشویی مناسب، استفاده از خدمات خشكشویی – آنلاین نیز رضایت شما را جلب می كند.
لكه گل و خاك
برای پاك كردن این مدل لكه ها كافی است یك سیب زمینی را برش زده و بر روی لكه بگذاریم تا مدتی بماند سپس لباس را در آب سرد غوطه ور كرده و با پودر رخت شویی بشوریم. اگر پس از این مراحل هم لكه پاك نشد از یك پارچه آغشته به الكل استفاده كنید.
لكه خون و مایعات بدن
آب سرد دوای درد لكه های این چنینی است. در این موارد تنها كافی است تا لباس را زیر شیر آبسرد بگیرید. اگر با انجام این كار لكه همچنان باقی ماند. می توان محلولی از آب و نشاسته را بر روی لكه قرار داده و پس از خشك شدن این تركیب آنرا از روی لباس برداشته و با آب سرد و شویده شستشو داد.
لكه آدامس
پاك كردن لكه آدامس بسیار راحت است تنها با قرا دادن تكه ای یخ روی آدامس آنرا از لباس جدا كنید در صورت جدا نشدن آدامس از لباس از بنزین كمك بگیرید.
و كلام آخر…
در این مقاله كوشیدیم اصول یك قالیشویی مناسب را معرفی كرده و معیارهای انتخاب مبل شویی و خشك شویی مطلوب را به شما معرفی نماییم. همپنین نحوه پاكسازی برخی از لكه های رایج را از روی لباس به شما آموزش دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~