كرونا جشنواره های كانون پرورش فكری را تعطیل كرد

كرونا جشنواره های كانون پرورش فكری را تعطیل كرد

كرونا جشنواره های كانون پرورش فكری را تعطیل كرد

مدل كودك: كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با صدور اطلاعیه ای تمامی نشست های عمومی، مهرواره ها، جشنواره ها و تئاترهای خودرا طی ۱۰ روز آینده لغو نمود.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه با اشاره به دغدغه خانواده ها و اولیای كودكان و نوجوانان اعلام شده است: بمنظور رعایت نكات و سفارش های بهداشتی به دنبال شیوع بیماری كرونا در بعضی شهرهای كشور تمامی نشست های عمومی، مهرواره ها، جشنواره ها و تئاترهای كانون طی ۱۰ روز آینده برگزار نمی گردد.
در ادامه این اطلاعیه یادآوری شده است: برگزاری برنامه های فرهنگی یاد شده بعد از تاریخ عنوان شده بررسی و شرایط جدید با اطلاع رسانی قبلی صورت خواهد گرفت.
همین طور فعالیت جاری مراكز كانون و كارگاه های عادی مطابق سیاست های ابلاغی منطقه ای و مراجع رسمی دارای صلاحیت، اجرا خواهد شد.
تعطیلی ۱۰ روزه نمایش های كانون
در همین حال سالن های نمایش كانون نیز به سبب رعایت مسایل بهداشتی به دنبال شیوع بیماری ویروسی كرونا به مدت ۱۰ روز تعطیل می شود.
طبق گزارش كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، هم اكنون نمایش های «آرزوهای یك موش كور»، «هفت خوان كودكان» در سالن گلستان و بوستان مركز تولید تئاتر و نمایش «كلوچه دارچینی» در سالن سینما تئاتر كانون روی صحنه است كه این نمایش ها تا ۱۰ روز اجرا نخواهند داشت.
كانون پرورش فكری از علاقه مندان خواسته است بوسیله سایت رسمی كانون، اخبار اجراهای این مركز را دنبال كنند تا از تمدید یا شروع مجدد اجراهای نمایش باخبر شوند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~