موافقت مدیرعامل سایپا با پیشنهاد تغییر نام خودروی رهام به شاهین

موافقت مدیرعامل سایپا با پیشنهاد تغییر نام خودروی رهام به شاهین

موافقت مدیرعامل سایپا با پیشنهاد تغییر نام خودروی رهام به شاهین

به گزارش مدل كودك مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با پیشنهاد تعدادی از پژوهشگران و فعالان محیط زیست موافقت نمود تا نام محصول جدید این شركت از رهام به شاهین تغییر كند.
به گزارش مدل كودك به نقل از گروه خودروسازی سایپا، چندی قبل یك پژوهشگر محیط زیست و حامی گونه های در معرض خطر انقراض شاهین ایرانی، به مدیرعامل سایپا پیشنهاد كرد در جهت حفظ و حراست از این پرنده باشكوه، نام محصول جدید این گروه خودروسازی را به “شاهین” تغییر دهند، در ادامه چند انجمن دیگر هم این پیشنهاد را به مدیران سایپا عرضه دادند.
سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل سایپا هم بعد از ارجاع مبحث به كمیته نامگذاری محصولات و بررسی های كارشناسی كمیته مذكور با این پیشنهاد موافقت نمود و به علت اینكه گروه خودروسازی سایپا در طراحی محصول جدید خود از شاهین ایرانی الهام گرفته است، دستور داد در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی این گروه خودروسازی، محصول جدید سایپا “شاهین” نامگذاری شود.
شاهین سایپا اولین محصول از مگاپلت فرم ملی این گروه خودروسازی، معروف به SP100 به شمار می آید و مقرر است تولید انبوه آن از سال آینده آغاز شود.
سایپا تولید ۱۲ هزار دستگاه از این محصول را برای سال ۹۹ برنامه ریزی كرده و می خواهد تیراژ تولید آنرا در سال ۱۴۰۱ به صد هزار دستگاه برساند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~