تسهیل استفاده از سرویسهای ابری برای استارت آپ ها

تسهیل استفاده از سرویسهای ابری برای استارت آپ ها

تسهیل استفاده از سرویسهای ابری برای استارت آپ ها

به گزارش مدل كودك ابر آروان به منظور پشتیبانی از استارت آپ ها و كسب و كارهای خرد كه از وضعیت كرونا صدمه دیده اند خدمات ویژه عرضه می كند.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، ابر آروان به منظور پشتیبانی از استارت آپ ها و كسب وكارهای خُرد كه در وضعیت كرونا صدمات بسیاری دیده اند، با افزایش ۲/۵ برابری بازه ی مجانی محصول CDN، افزودن فیچرهای جدید به سطح مجانی محصولات امنیت ابری، عدم افزایش قیمت پشتیبانی پایه و محصولات ویدئویی خود كوشش كرد به سهم خود استفاده از سرویسهای ابری را برای این دسته از كسب وكارها تسهیل كند.
ابر آروان كه در ۴ سال قبل برروی خدمات عمومی خود هیچ افزایش قیمتی نداشته است بنا داشت با عنایت به رشد سه برابری قیمت ارز پارسال افزایش قیمت را اعمال نماید كه به نقل از پویا پیرحسینلو؛ ناخدای اجرایی ابر آروان، «این تصمیم از موقعیت دشوار كشور متأثر شد. ما در اصلاح قیمت ها سعی كردیم تا به سهم خود، خدمات مجانی خویش را گسترش داده و در هر دسته محصول و سرویس، بخشی از سرویسهای پراستفاده مشتریان تا جای ممكن بدون افزایش قیمت باقی بماند. ما همچنان بر مسیر پیشین خود گام بر می داریم و فكر می نماییم باید با پشتیبانی از كسب وكارهای خرد، افزایش قیمت ها را تنها محدود به بخش مشتریان بزرگ و سازمانی نمود.»
پویا پیرحسینلو هم چنین به افزایش پیوسته هزینه های تأمین سخت افزار و دشواری های تأمین آن در وضعیت جهانی اشاره نمود و اظهار داشت: «در مورد هزینه های این محصول هم تلاش كردیم، با وجود افزایش قیمت، هم چنان استفاده از سرویسهای ابر آروان اقتصادی تر از سایر سرویس دهندگان این محصول باشد.»
به گفته ابر آروان زیرساخت پردازشی ابر آروان كه هم اكنون در سه دیتاسنتر مختلف در داخل و خارج از كشور عرضه می شود، هم چنان ۳۲ تا ۶۳ درصد از خدمات سرویس دهندگان شناخته شده خارجی ارزان تر است.
افزایش ۲.۵ برابری بازه ی مجانی محصول CDN و افزوده شدن امكانات جدید به سطح مجانی امنیت ابری
به گزارش ابر آروان بازه مجانی محصول شبكه توزیع محتوا یا CDN ابر آروان با افزایش ۲.۵ برابری از آغاز اردیبهشت ۱۳۹۹، در اختیار وبسایت ها و كسب وكارهای آنلاین خواهد بود. به واسطه این تغییر، مشتریانی كه می توانند از بازه مجانی این محصول استفاده كنند افزایش می یابند و مشتریانی كه سطح مصرف شان بیش از این میزان است، مبلغ كم تری نسبت به گذشته پرداخت خواهند كرد.
سقف بازه مجانی CDN ابر آروان تا پیش از این، یك میلیون درخواست و ۲۰ گیگابایت بود كه این میزان تا ۵۰ گیگابایت افزایش می یابد. به گزارش ابر آروان علاوه بر امكانات سال قبل، امكاناتی هم چون DNSSEC، لاگ فورواردینگ، CDN Apps و گزارش وضعیت پاسخ گویی سرور هم به این محصول افزوده شده است.
هم چنین سطح مجانی امنیت ابری آروان تا پیش از این تنها شامل مقابله با حملات DDoS پایه بود كه در طرح جدید ابر آروان، دیواره آتش تا تعریف ۵ قانون به مجانی در اختیار كاربران است.
محصولات خانواده ی ویدئو و پخش زنده ابر آروان بدون افزایش قیمت
وضعیت كنونی، استفاده از بسترهای ویدئویی آنلاین را افزایش داده است و لزوم و حجم درخواست استفاده از این دسته محصولات، سبب شد تا ابر آروان در سال جدید هیچ گونه افزایش قیمتی برای این دسته محصول انجام ندهد. هم چنین استفاده از پلت فرم ویدئو ابر آروان تا ۱۰ گیگابایت، مجانی است.
پیش از این، در اسفند ماه، ابر آروان محصولات این حوزه را به مجانی در اختیار كسب وكارهایی قرار داده بود كه از این بستر برای سرویس دهی مضاعف در دوران كرونا استفاده می كردند و استفاده مجانی از این محصولات را تا آخر فروردین هم تمدید كرده است.
همچنین استفاده از فضای ذخیره سازی ابری و پلت فرم ابری آروان هم تا آخر اردیبهشت ماه مجانی باقی خواهد ماند.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~