به گزارش مدل كودك مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از افزایش تقاضای خرما در میادین میوه و تره بار با عنایت به فرارسیدن ماه مبارك رمضان اطلاع داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر؛ سید سعید راد با بیان اینکه از مدت ها قبل، هماهنگی های لازم برای عرضه مستقیم خرما به شهروندان در میادین میوه و تره بار با همکاری سازمان های مربوطه انجام شده است، اضافه کرد: به این منظور، از راه اختصاص غرفه های تک محصولی عرضه مستقیم خرما، تسهیلات ویژه ای را هم برای عرضه کنندگان این محصول و هم برای مصرف کنندگان در نظر گرفته ایم. وی با اشاره به اینکه با عنایت به هماهنگی های انجام شده، محصول ۶ استان خرماخیز کشور به صورت مستقیم در میادین میوه و تره بار عرضه می شود، اظهار نمود: تولیدکنندگان خرما در استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و خوزستان، نسبت به عرضه محصول خود در غرفه های تک محصولی به شهروندان اقدام می کنند. راد با اعلان اینکه هم اکنون، قیمت هر کیلوگرم خرمای رطب در غرفه های تک محصولی میادین میوه و تره بار ۱۹، ۷۰۰ تومان است و این محصول در غرفه های داخل سالن های میادین به قیمت ۲۲ هزار تومان عرضه می شود، خاطرنشان کرد: همینطور قیمت هر بسته ۷۰۰ گرمی رطب مضافتی سه رج در غرفه های تک محصولی ۱۳، ۸۰۰ تومان است و این محصول در غرفه های عادی میادین به قیمت ۱۵، ۳۰۰ تومان به فروش می رسد. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، مصرف خرما افزایش قابل توجهی داشته است، اشاره کرد: تدابیر این سازمان از نقش قابل توجهی در کنترل بازار خرما برخوردار بوده و به همین دلیل، با وجود افزایش قابل ملاحظه تقاضا، شاهد ثبات قیمت این محصول هستیم.