به پیشنهاد بانك مركزی؛ واردات طلا، نقره و پلاتین از مالیات بر ارزش افزوده معاف شد

به پیشنهاد بانك مركزی؛ واردات طلا، نقره و پلاتین از مالیات بر ارزش افزوده معاف شد

به پیشنهاد بانك مركزی؛ واردات طلا، نقره و پلاتین از مالیات بر ارزش افزوده معاف شد

مدل كودك: واردات فلزات گران بها شامل طلا، نقره و پلاتین به صورت خام و طبق ضوابط بانك مركزی از تمامی حقوق، عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزوده تا آخر سال ۹۹ معاف شد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، در پنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر شنبه به ریاست حسن روحانی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین حضور خود بعنوان ریاست قوه مقننه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی گزارشی درباره لزوم جذب و استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی و مالی ایرانیان خارج از کشور برای تحقق جهش تولید ارائه کرد و مقرر شد پیشنهادهای لازم در جلسات آینده این شورا مطرح و درباره آن تصمیم گیری شود.
در این جلسه همین طور پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی برای ارائه مشوق های مالیاتی به شرکت هایی که در سال ۹۹ درخواست پذیرش در بورس ارائه نمایند و از شرایط لازم برخوردار باشند، عنوان شد و مورد تأیید اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی قرار گرفت.
همچنین در این نشست درباره استفاده از اسناد الکترونیکی و داده پیام درباب فروش و تحویل دارو که در ماده شش قانون توسعه تجارت الکترونیک موضوع استثنا قرار گرفته بود، تبادل نظر شد و شورای عالی با پیشنهاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مورد تعمیم قواعد و روش های تجارت الکترونیکی درباب فروش و تحویل دارو موافقت نمود.
در ادامه این جلسه پیشنهاد بانک مرکزی درباب واردات نقره و پلاتین بررسی و تصویب گردید که بر طبق این مصوبه واردات فلزات گران بها شامل طلا، نقره و پلاتین به صورت خام و طبق ضوابط بانک مرکزی از تمامی حقوق، عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزوده تا آخر سال ۹۹ معاف خواهد بود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~