آشنایی با بهترین هتل های ایران

آشنایی با بهترین هتل های ایران

آشنایی با بهترین هتل های ایران

لازم است با این هتل ها آشنا شوید تا ببینید در كشورمان نیز هتل های لوكس و خاص زیادی وجود دارد. در ادامه با بهترین هتل های ایران در سراسر كشور آشنا خواهیم شد.

به احتمال زیاد در هنگام رزرو هتل های خارجی با هتل های لوکس و مجلل بسیاری مواجه شده اید. خوب است بدانید که در کشورمان ایران نیز هتل های لوکس بسیار زیادی وجود دارد. تنها لازم است با این هتل ها آشنا شوید تا ببینید در کشورمان نیز هتل های لوکس و خاص زیادی وجود دارد. در ادامه با بهترین هتل های ایران در سراسر کشور آشنا خواهیم شد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است. این هتل مدرن از مجموعه هتل های لوکس اسپیناس می باشد.

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس، در یکی از بهترین منطقه های شهر تهران، بر روی تپه های مرتفع سعادت آباد واقع شده است.

این هتل دارای ۲۰ طبقه همراه با ۴۰۰ اتاق و سوئیت می باشد؛ تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل لوکس و مجهز به بهترین سیستم های رفاهی روز دنیا هستند.

هتل اسپیناس پالاس که با نام هتل اسپیناس بهرود نیز شناخته می شود؛ به دلیل برخورداری از تمامی فناوری های مدرن، امکان برگزاری انواع جلسات و همایش ها را ممکن ساخته است. دیگر امکانات رفاهی این هتل عبارتند از :

·  اتاق کار و قرارداد

·  آرایشگاه

·  مجتمع ورزشی

·  سالن تنیس

·  انواع مختلف رستوران های بین المللی

·  سالن ماساژ

·  مرکز خرید

·  و …

هتل اسپیناس پالاس به دلیل داشتن چشم انداز بینظیر از دره فرحزاد با امکانات رفاهی و خدماتی بسیار مناسب آماده پذیرایی از میهمان های خود هستند.

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ یکی از هتل های معروف و پنج ستاره در مشهد می باشد. هتل الماس ۲ یکی از هتل های مجموعه الماس در مشهد می باشد که در اسفند ماه سال ۹۵ افتتاح شده است. این هتل مجلل ترین هتلی است که به حرم مطهر رضوی نزدیک است.

 هتل الماس ۲ در ۲۵ طبقه و با ۲۱۶ اتاق تاسیس شده است. تمامی اتاق های این هتل با الهام از معماری های خاص و بی نظیر ملل های مختلف طراحی شده است.

برخی از سبک های اتاق ها و سوئیت های این هتل عبارتند از:

۱٫ ایران باستان

۲٫ ترکی

۳٫ رومی

۴٫ عربی

۵٫ سبک روسی

۶٫ و …

این هتل به معنای واقعی موزه ای از هنر های بین المللی در جهان را به نمایش گذاشته است.

هتل الماس  2 دارای رستوران های متعددی است از جمله رستوران لوکس و معروف این هتل؛ رستوران گاردان و روف گاردان با ویوی شهر. البته نکته قابل توجه دیگر در رابطه با هتل الماس ۲ این است که، تمامی خدمات ورزشی و تفریحی موجود در این هتل برای تمامی مهمانان این هتل به صورت رایگان ارئه می شود.

پس از انتخاب و رزرو هتل مشهد می توانید برای خرید بلیط هواپیما مشهد مثلا سایت طاها گشت برای جستجوی قیمت مناسب استفاده کنید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های کیش می باشد.

هتل پنج ستاره داریوش، یکی از معروف ترین هتل های ایران می باشد. تمامی طراحی های این هتل با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید طراحی شده است.

این هتل در سه طبقه و ۱۶۸ اتاق در جزیره کیش تاسیس شده است.

این هتل در قسمت شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است؛ به همین دلیل است که این هتل به تنهایی یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش به شمار می آید.

مزیت های این هتل لوکس بسیار است چشم انداز زیبای این هتل یکی از این مزایای مهم آن می باشد. تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل بزرگ مجهز به مدرن ترین امکانات ها می باشند.

هتل داریش کیش دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری است؛ که می توانند لحظات مفرحی را برای تمامی میهمانانشان فراهم کند. مجموعه آبی؛ دریاچه اختصاصی و  زمین ها ورزشی متنوع تنها بخشی از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می باشند.

هتل بزرگ شیراز

هتل پنج ستاره شیراز بر فراز شهر شیراز، زادگاه هنر و فرهنگ در سال ۹۲ تاسیس شده است. این هتل پنج ستاره در ۱۳ طبقه و ۱۵۸ اتاق ساخته شده است. تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل با رعایت استانداردهای جهانی هتل های پنج ستاره در دنیا تجهیز شده است.

یکی از ویژگی های هتل بزرگ شیراز که برای مهمانان این هتل بسیار ارزش دارد نزدیکی به اماکن تاریخی، زیارتی و تفریحی می باشد.

این هتل لوکس و مدرن دارای بزرگ ترین رستوران گردان ایران است. این هتل با توجه به واقع شدن در یکی از بهترین بخش های شهر شیراز یعنی ورودی شمال شیراز یا همان دروازه قرآن از همان ابتدا توانست توجه مسافرانی که به این شهر می آیند را به خود جلب کند. 

هتل عباسی اصفهان

یکی دیگر از هتل های مطرح و پنج ستاره ایران هتل عباسی اصفهان است. هتل عباسی یکی از کهن ترین هتل های جهان و همچنین یکی از بزرگ ترین هتل های ایران نیز می باشد.

هتل عباسی با قدمت حدود ۳۰۰ سال در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان واقع شده است؛ این هتل با معماری با شکوه و اصیل ایرانی توانسته عنوان دار کهن ترین هتل در جهان باشد.

در حال حاضر این بنا توانسته به یکی از جاذبه های توریستی ایران تبدیل شود. این هتل بزرگ دارای  واحد اقامتی زیبا است که تمامی این واحد ها با امکانات اقامتی کاملا مناسب در اختیار مهمانان قرار می گیرند.

همچنین وجود ۱۱ تالار و رستوران بی نظیر در هتل عباسی، این هتل را به گزینه ای مناسب جهت میزبانی از مراسم ها و میهمانی ها تبدیل کرده است.

 

منبع: ایران اسپوتنیک

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~