مدیرعامل شهر جدید پرند: پرونده مسكن مهر پرند آبان سال جاری بسته می شود

مدیرعامل شهر جدید پرند: پرونده مسكن مهر پرند آبان سال جاری بسته می شود

مدیرعامل شهر جدید پرند: پرونده مسكن مهر پرند آبان سال جاری بسته می شود

به گزارش مدل كودك مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پرند از تكمیل ۷۷ هزار واحد مسكن مهر بارگذاری شده در این شهر جدید اطلاع داد و اظهار داشت: سایر واحدها را هم تا آخر آبان ماه سالجاری تكمیل خواهیم كرد.

به گزارش مدل کودک به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن وطن خواهی در نشست خبری سالانه شرکت عمران شهر جدید پرند که امروز دوشنبه بیستم مرداد ماه در محل پروژه ۱۳۰ هکتاری این شهر جدید برگزار شد، مجموع واحدهای مسکونی مهر بارگذاری شده در این شهر جدید را ۹۵ هزار و ۷۰۰ واحد اعلام و عنوان کرد: تابحال ۷۷ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کرده ایم و بخش عمده ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد باقی مانده هم تا آخر آبان ماه تکمیل خواهد شد.
وی اظهار نمود: ۲۷۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند دارای مشکلات حقوقی است که عمده آن مربوط به تعاونی های دو جانبه است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند همینطور سهمیه این شهر جدید از طرح اقدام ملی مسکن را ۲۵ هزار واحد دانست و اضافه کرد: هزار و ۳۰۰ واحد از این تعداد در ایام آینده و دو هزار و ۵۰۰ واحد هم تا پیش از آخر سالجاری افتتاح می گردد.
وی از ثبت نام ۳۳ هزار متقاضی مسکن ملی برای دریافت واحد مسکونی در این شهر جدید اطلاع داد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۶ هزار نفر تأیید صلاحیت و به بانک معرفی شده اند که تا دو ماه آینده باید آورده خویش را در بانک تکمیل کنند. از این تعداد، هزار نفر از متقاضیان افتتاح حساب کرده اند و ۲۸ میلیارد تومان واریزی آنان نزد بانک هاست.
وطن خواهی، آورده نخست متقاضیان را ۴۷ میلیون تومان اعلام نمود و خاطرنشان کرد: ۷ میلیون تومان از این مبلغ مربوط به ۱۵ درصد از قیمت زمین است که در این مرحله دریافت می شود.
وی با اشاره به اینکه اگر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن آورده خویش را بموقع پرداخت نکنند، ظرفیت جدیدی برای ثبت نام متقاضیان جدید فراهم می شود، اظهار داشت: دولت با هدف کنترل قیمت ها در شهر پرند تنها یک سوم رقم زمین را از متقاضی دریافت می کند.
به گفته وطن خواهی، افتتاحیه ۱۳۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن بزودی در فازهای ۴ و ۶ شهر جدید پرند انجام می شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~