دستگاه تصفیه آب چه ماركی خوبه؟ برندهای معتبر تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب چه ماركی خوبه؟ برندهای معتبر تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب چه ماركی خوبه؟ برندهای معتبر تصفیه آب خانگی

مدل كودك: شركت تصفیه آسا با خدمات بهادار و ارائه برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی همیشه به سوالات شما برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل پاسخ مناسبی عرضه كرده است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، این دفعه نیز با معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی این سوال که «چه دستگاه تصفیه آبی بخریم و دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟» را پاسخ خواهیم داد تا با داشتن اطلاعات مناسب در رابطه با خاصیت دستگاه آب تصفیه کن خوب و استاندارد بتوانید بهترین گزینه را برای منزل خود تهیه نمایید.
پیشنهاد می نماییم برای مشاهده مشخصات انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل به صفحه قیمت انواع محصولات خانگی اصل سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش تصفیه آسا شماره های ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ و ۰۲۱۷۷۴۱۴۳۰۶ تماس حاصل فرمایید.
چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟
در مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی برندها و مارک های معروف بسیاری دیده می شوند که همگی تایوانی نیستند و بسیاری مونتاژ ایران قطعات چینی هستند. با این وجود در بین این مارک ها، دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی اصل از برندهای معتبر آب تصفیه کن تایوانی شمرده می شود که جزو پرفروش ترین های بازار تصفیه آب ایران نیز هستند.
بهترین روش تصفیه آب شرب در دنیا، دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس خانگی Reverse Osmosis System می باشد که تصفیه آب مینروا Minerva نیز از همین روش برای تصفیه آب شرب لوله کشی شهری بهره می گیرد و کیفیت آب شرب را مطابق استاندارد جهانی بهداشت می افزاید. همین طور سختی آب شرب مناسب و استاندارد سلامت بدن انسان مطابق سازمان جهانی بهداشت NSF عددی بین ۳۰ الی ۹۰ است که کارشناسان تصفیه آسا بعد از نصب تصفیه کننده آب مینروا با دستگاه سختی سنج آب TDS METER به شما آب شرب تصفیه شده را استاندارد تحویل خواهند داد.
ویژگی دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا، دارا بودن پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار است که در صورت قطع برق یا آب شرب به شما این امکان را خواهد داد تا از آب شرب بدون افت فشار استفاده نمایید.
بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی
تصفیه آب مینروا که پرفروش ترین دستگاه بازار ایران شمرده می شود بهترین گزینه برای مصرف در منازل است. مینروا دارای چهار مدل اصلی ۶ مرحله ای معدنی ساز مینروا، ۷ مرحله ای قلیایی کننده آب شرب مینروا، ۸ مرحله ای اکسیژن ساز مینروا و ۸ مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا می باشد. برای مشاهده مشخصات فنی و قیمت انواع مدلها می توانید به صفحه معرفی مشخصات و قیمت بهترین دستگاه سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.
پرفروش ترین مدل مینروا دستگاه اکسیژن ساز ۸ مرحله ای Minerva RO۸_O۲PLUS است که به بررسی عملکرد آن خواهیم پرداخت. مدل ۸ مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا که Minerva RO۸_UV می باشد برای آب چاه خانگی در شهرک های دارای مخزن آب و ویلاها که آب چاه باشد کاربردی است که با لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش به انگل زدایی و میکروب زدایی آب شرب می پردازد.

عملکرد پرفروش ترین مدل تصفیه آب مینروا
مدل ۸ مرحله ای اکسیژن ساز مینروا پرفروش ترین مدل در بین چهار دستگاه مینروا محسوب می گردد. مینروا در فیلتر مرحله اول یک فیلتر پلی پروپیلن پنبه ای فشرده دارد که توانایی حذف املاح درشت آب شرب همچون رسوبات، شن و ماسه و گل و لای و زنگ لوله را دارد تا از بروز هر گونه سنگ کلیه در بدن انسان جلوگیری نماید. فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو مینروا وظیفه حذف کلر از آب شرب را دارد. آب لوله کشی شهری بعد از کلرزنی نیاز به حذف و جذب کلر خواهد داشت تا از چروک شدن پوست و ریز موی سر جلوگیری شود.
فیلتر مرحله سوم کربن بلاک یک فیلتر فشرده تر از مرحله دوم است که در واقع به تکمیل کردن وظیفه فیلتر مرحله دوم خواهد پرداخت و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را از آب شرب تصفیه می نماید. همین طور این فیلتر توانایی محافظت از فیلتر ممبران مرحله چهارم دستگاه را دارد که قلب اصلی دستگاه شمرده می شود.
فیلتر مرحله چهارم ممبران آب تصفیه کن مینروا یک فیلتر ریزبافت آمریکایی با مارک FILMTEC است که فیلتر اصلی دستگاه بوده و توانایی حذف ریزترین املاح مضر از آب شرب همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم و … را تا ابعاد ۰، ۰۰۰۱ میکرون داراست. وجود املاح بسیار ریز مضر در آب شرب میتواند موجب بروز سرطان در بدن انسان شود. برای مثال وجود آلومینیوم حتی به میزان کم در آب می تواند موجب بروز آلزایمر زودرس شود که فیلتر ممبران این املاح مضر را به کمترین سطح ممکن در آب شرب تصفیه شده خواهد رساند و به کاهش سختی آب میپردازد. املاح حذف شده از ممبران به پساب فاضلاب زیر سینکی هدایت خواهند شد.
فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی بو، طعم، رنگ بد و تلخ آب را از بین برده و در واقع خواص دستگاه آب شیرین کن خانگی خواهد داشت. مرحله ششم مینرال معدنی ساز مینروا املاح مفیدی که در ضمن مراحل تصفیه حذف شده بودند را به آب شرب باز می گرداند. فیلتر مرحله هفتم با افزایش سطح PH آب شرب به قلیایی ساز مشهور است که خواص مثبت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی برای بدن انسان دارد. فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز آنتی باکتریال مینروا علاوه بر افزایش سطح اکسیژن در آب شرب به حذف باکتری های مضر موجود در آب شرب نیز خواهد پرداخت.
خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از سایت تصفیه آسا
پیشنهاد می شود برای اطلاعات بیشتر کلمه «تصفیه آسا» را در گوگل جستجو نمایید. در سایت تصفیه آسا می توانید انواع مدل تصفیه آب تایوانی اصل را مشاهده نموده و برای مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب نیز می توانید ۲۴ ساعته با شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان تصفیه آسا بهترین گزینه ها را طبق نیاز و بودجه مد نظر شما به شما معرفی کنند. همین طور امکان خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی نیز از دیگر خدمات شرکت تصفیه آسا شمرده می شود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~