خریدار خوش شانس كرجی برنده خودرو جشنواره كیش شد

خریدار خوش شانس كرجی برنده خودرو جشنواره كیش شد

خریدار خوش شانس كرجی برنده خودرو جشنواره كیش شد

سعید الهی از كرج برنده اولین قرعه كشی ویژه جشنواره تراكنشی بازار بین المللی مركز تجاری كیش و خودرو پژو ۲۰۶ شد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، جایزه های جشنواره تراکنشی مرکز تجاری کیش به یک نفر از خریداران خوش شانس که از این بازار و دستگاه های ایران کیش تراکنش انجام دهند، تعلق می گیرد.
مهدی سرلک رئیس دفتر شرکت ایران کیش در جزیره کیش با اشاره به اینکه جوایز جشنواره بازار بین المللی مرکز تجاری کیش و همین طور بازار بین المللی پانیذ کیش مستقل از سایر جشنواره های مشابه شرکت کارت اعتباری ایران کیش است، اظهار داشت: جوایز این جشنواره به خریداران این مراکز تجاری در کیش تعلق می گیرد و تمامی کسانی که از این دو مرکز و دستگاه های ایران کیش متصل به حساب هر بانکی خرید کنند و کد مرجع رسید تراکنش خودرا به سامانه های معرفی شده پیامک نمایند در این قرعه کشی شرکت داده می شوند.
وی اظهار داشت: هر تراکنش بالای ۲۰۰ هزار تومان از این مراکز یک امتیاز جهت شرکت در قرعه کشی خودرو خواهد بود. همین طور تمامی خریداران در قرعه کشی هرروزه این مراکز که کارت هدیه با مبالغ مختلف است نیز شرکت داده می شوند واین هدایا به ده نفر از آنها تعلق می گیرد.
در حال حاضر این قرعه کشی ها به صورت آنلاین و بوسیله سامانه های پیامکی ویژه هریک ازاین دو مرکز خرید اطلاع رسانی می شود.

برنده خودرو ۲۰۶ دوم در بازاربین المللی مرکز تجاری و همین طور جایزه خودرو ۲۰۶ بازار بین المللی پانیذ کیش نیز در آینده مشخص خواهد شد.
قرعه کشی های کارت هدیه یک الی سه میلیون ریالی ازاین دو مرکز خرید الان به صورت روزانه درجریان بوده و برنده جایزه ویژه خودرو های سواری در هر سال مشخص می شود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~